خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

بخش خصوصی در حوزه پژوهش و فناوری تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۱۶۳

استاندار البرز گفت: مراکز تحقیقاتی- علمی و کشاورزی البرز یک فرصت است و با توجه به نگرانی‌هایی که در حوزه اشتغال است باید هرچه بیشتر از بخش خصوصی بهره برد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی، امروز در جلسه شورای سیاستگذاری هفته پژوهش استان با بیان اینکه البرز در حوزه فناوری اطلاعات و شرکت‌های دانش بنیان شاخص خوبی در کشور دارد، تصریح کرد: همه وظیفه داریم از مراکز تولیدی و بخش خصوصی در راستای تقویت عملکرد آن ها، حمایت کنیم.

وی ادامه داد: اگرچه استان البرز در نگاه ملی کوچکترین و آخرین استان است اما از ویژگی های خاص فرهنگی و اقوام برخوردار است.

نجفی خاطرنشان کرد: مراکز تحقیقاتی و کشاورزی البرز یک فرصت است و با توجه به نگرانی‌هایی که درحوزه اشتغال است باید هرچه بیشتر از بخش خصوصی بهره برد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت های پژوهشی در استان البرز باید فعالیت ها در این زمینه هرچه بیشتر انعکاس داده شود چرا که امروز شاهد آن هستیم که در بخش صنعت با برندهای مهم در کشور توانسته ایم به نتایج قابل قبولی برسیم.

نجفی در پایان تاکید کرد: نباید بر روی منابع و اعتبارات دولتی با توجه به شرایط فعلی کشور تکیه داشت و از تمام فرصت ها برای اشتغالزایی بیشتر استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز