خبرگزاری کار ایران

نجفی در جلسه شورای معادن البرز :

برداشت از ذخائر معادن، نظارت شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۷۹۵

استاندار البرز با تاکید بر جلوگیری از تهدید منافع ملی، افزود: گاهی برداشت ذخائر معادن به اندازه ای غیر منصفانه است که آسیب و تهدیدهای فراوانی را همراه خواهد داشت بنابراین باید نظارت کافی در این امر وجود داشته باشد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه شورای معادن استان با تاکید بر ضرورت حفظ و حراست از محیط زیست، اظهار داشت: اهمیت حفاظت از محیط زیست و به خصوص رودخانه های استان بسیار بالا است از این رو تمامی مصوبات این شورا باید با رعایت الزامات این امر مهم صورت گیرد.

وی ادامه داد: در خصوص صدور مجوز و بررسی روند اقدامات معادن فعال باید تعامل لازم با سازمان حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی صورت گیرد.

نجفی گفت: گاهی برداشت‌ها از معادن به اندازه‌ای غیر منصفانه است که آسیب ها و تهدیدهای فراوانی را همراه خواهد داشت بنابراین باید نظارت کافی در این امر وجود داشته باشد.

استاندار البرز اضافه کرد: هر اقدامی که مسبب به خطر افتادن منافع ملی باشد باید منع و جلوگیری شود.

وی گفت: تصمیم گیری در خصوص فعالیت و صدور مجوز و نظارت معادن در داخل استان و در شورای معادن البرز صورت می گیرد.

نجفی افزود: صدور مجوز و آغاز فعالیت معادن جدید باید با دقت و درایت کافی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز