خبرگزاری کار ایران

نجفی خبر داد:

بزودی مشعل گاز در روستاهای چالوس، روشن می شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۷۹۶

استاندار البرز ضمن اشاره به تدابیر لازم برای آغاز گازرسانی به روستاهای محور کرج-چالوس گفت: بهره مندی از موهبت گاز شهری حق روستاییان این منطقه است.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی در جلسه گاز استان با تاکید بر ضرورت تسریع در گازرسانی به روستاهای جاده کرج-چالوس، افزود: این امکان برای روستاهای سردسیر منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته به دلیل موانع جدی که سر راه طرح گازرسانی از مسیر جاده چالوس وجود داشت، این امر محقق نشد ولی با تدابیری که اندیشیده درصدد تسهیل در روند طرح هستیم.

نجفی آغاز پروژه گازرسانی به روستاهای محور چالوس را اقدامی بسیار سخت و حساس دانست و گفت: به‌رغم مشکلات جدی که در این راه وجود دارد با قبول تمامی مسئولیت ها، مصمم به اجرای طرح هستیم چراکه بهره مندی از موهبت گاز شهری حق روستاییان این منطقه است.

وی افزود: می توان با برنامه ریزی صحیح و هم افزایی و تعامل بین دستگاه های ذیربط، روند اجرای طرح را تسهیل کرد.

استاندار البرز اضافه کرد: ایران دارای یکی از جایگاه های برتر دنیا در بخش گاز است از این رو زیبنده نیست که اهالی روستاهای این کشور از چنین امکانی برخوردار نباشند.

وی گفت: به طور قطع این پروژه با چالش های بسیاری مواجه خواهد شد و به همین دلیل نیز طی سالها اجرایی نشده بود، ولی با تمام این تفاصیل برای ایجاد بستر آسایش و رفاه مردم بزودی شاهد روشن شدن مشعل گاز در روستاهای چالوس خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز