خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

برای حفظ نرخ بیکاری نیازمند تسهیل و رفع موانع تولید هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۶۵۲

استاندار البرز با اشاره به نیاز 53 هزار اشتغالزایی در البرز، گفت: تلاش می‌کنیم نرخ 10 درصدی بیکاری را در استان، حفظ کنیم بنابراین در انتظار تدابیر راهگشا در تسهیل و رفع موانع تولید هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در مراسم روز صنعت و معدن در استان ضمن تبریک روز صنعت و معدن به فعالان این عرصه افزود: وضعیت استان در حوزه شرایط حضور صنایع فعال و سرمایه‌گذار داخلی و خارجی بسیار خوب است.

وی ادامه داد: البرز درباره رونق تولید در جایگاه‌های برتر کشور قرار دارد و همچنین در حوزه ایجاد فضای کسب و کار 21 پله صعود داشتیم که با تلاش و همراهی صنعتگران پویا و دلسوز محقق شده است.

نجفی گفت: امسال شرایط سختی داریم و دشمن درصدد ایجاد اختلال در اقتصاد کشور است و البرز که صنایع بزرگی را در دل خود جای داده نیاز به اتخاذ تدابیر ملی دارد.

وی افزود: امسال استان البرز نیازمند بیش از 53 هزار شغل است که نرخ بیکاری را در 10 درصد حفظ کند بنابراین در انتظار تدابیر راهگشا در تسهیل و رفع موانع تولید هستیم.

استاندار البرز با بیان اینکه باید دست صنعتگران و تولیدکنندگان را بوسید و یاری رسان آنها بود اضافه کرد: فضای همدلی و همکاری در استان بین دولت و بخش خصوصی محقق شده و در سایه وحدت نگاه به تصمیمات گره گشای دولت داریم.

وی گفت: برای حمایت از کالای ایرانی فرصت فراهم است و از سوی دیگر برای تامین مواد اولیه طبق وعده دولت تولیدکنندگان با مشکل مواجه نخواهند شد.

نجفی با بیان اینکه ما دنبال اشتغال هستیم و اگر مشکلات البرز حل شود در کشور تاثیر بسزایی خواهد داشت، افزود: البرز به دلیل مهاجرت و حاشیه‌نشینی بسیار آسیب‌پذیر است بنابراین باید دولت نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز