خبرگزاری کار ایران

نجفی در مجتمع صنعتی شیخ آباد مطرح کرد:

لزوم ساماندهی اصناف و ایجاد بسترهای اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۰۲۹

استاندار البرز با اشاره به ظرفیت ایجاد چند هزار اشتغال در مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد، گفت: با توجه به لزوم اعمال اقتصاد مقاومتی، اجازه نمی دهیم این میزان سرمایه گذاری در شهرک صنفی شیخ آباد، معطل بماند.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در بازدید میدانی از مجتمع صنفی صنعتی شیخ آباد، این مجتمع را یکی از مجموعه های بسیار مهم کرج دانست و افزود: این شهرک بسیار سنجیده و در راستای گره گشایی از مشکلات اصناف، کارگاه های پرسروصدا که در سطح شهر برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند را ساماندهی می کند.

نجفی با تاکید بر اینکه رفع موانع این مجتمع یک تکلیف برای مسئولان است، گفت: طی نظارت ها و جلسات مستمر پیشرفت این شهرک رصد می شود چراکه ظرفیت ایجاد چند هزار اشتغال را دارد و اصناف را تجمیع و ساماندهی می کند.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون با توجه به لزوم اعمال اقتصاد مقاومتی، اجازه نمی دهیم این میزان سرمایه‌گذاری در شهرک صنفی شیخ آباد، معطل بماند.

وی با بیان اینکه به طور قطع دادگستری همراهی لازم را خواهد داشت، گفت: مدیران باید رفع موانع این مجتمع را تسریع کنند.

نجفی با اشاره به لزوم ایجاد جلوه بصری زیبا برای مجتمع، تصریح کرد: این موضوع می تواند الگوی بسیار خوبی برای سایر استان ها شود و شهرداری می تواند از این فرصت بهره برداری کرده و علاوه بر ارائه خدمات، درآمدزایی نیز داشته باشند.

استاندار البرز گفت: بسیاری از موانع را می توان در قالب اختیارات استانی مدیران حل و فصل کرد بنابراین اهتمام ویژه ای در این راستا نیاز است.

وی افزود: دستگاه های خدمات رسان نیز برای تامین نیازهای این مجتمع با جدیت وارد میدان شده و در کمترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

نجفی عنوان کرد: در قالب فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، این امر پیگیری شده و مشکلات و موانع قانونی نیز حل شود.

گفتنی است این مجتمع در مساحتی حدود ۳۵ هکتار  و با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان و پتانسیل ایجاد ۷ هزار شغل در هزار و ۶۰۰ کارگاه ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز