خبرگزاری کار ایران

سردار محمدیان خبر داد:

15 تن برنج قاچاق در محمدشهر کشف شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۱۴۰

فرمانده انتظامی استان از کشف محموله 15 تنی برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال از یک دستگاه خودرو کامیون در "محمدشهر" کرج و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد .

به گزارش ایلنا سردار عباسعلی محمدیان، اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال97 از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و کنترل محموله های جاده ای به یک دستگاه کامیون عبوری، حامل بار برنج در محدوده "محمد شهر" کرج مشکوک شدند و بلافاصله دستور توقف خودرو صادر و در بازرسی از آن 15 هزار کیلو برنج خارجی فاقد هرگونه مدارک گمرکی معتبر کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد .

سردار محمدیان با بیان این که قیمت کالای مکشوفه توسط کارشناسان یک میلیارد و 50 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پرونده به همراه مالک کالا برای تصمیم گیری نهایی به اداره تعزیزات حکومتی استان البرز منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان البرز درخاتمه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز