خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اعلام کرد؛

کشف محموله میلیاردی برنج قاچاق در اهواز

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف بیش از ۲۲ تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ "سید محمد صالحی"، در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع با کالای قاچاق و ارز، ماموران پلیس آگاهی استان از ورود یک دستگاه تریلر کشنده حامل برنج قاچاق به شهرستان اهواز مطلع و موضوع توقیف آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی خودروی تریلر حامل محموله برنج قاچاق در آزاد راه خلیج فارس آن را متوقف و در بازرسی از خودرو، مقدار ۲۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: کارشناسان، ارزش مالی کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ صالحی در خاتمه با بیان اینکه قاچاق کالا، مغایر با سیاست های اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد را مورد هدف قرار می دهد تصریح کرد : مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان، کماکان ادامه دارد.

 

کد خبر : ۴۳۹۵۰۹