خبرگزاری کار ایران

با حضور ربیعی؛

سیلوی ۱۲۰ هزار تنی بران پارس‌آباد کلنگ‌زنی شد

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۲۳۴

عملیات احداث سیلوی ۱۲۰ هزار تنی بران پارس‌آباد با حضور وزیر کار و استاندار اردبیل و جمعی از مدیران کشوری و استانی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این سیلو با ظرفیت ۱۲۰ هزار تن و اشتغالزایی ۸۵ نفر کلنگ زنی شد تا در کنار انبار غله مجموعه سورتینگ آن نیز برای تامین بذر اصلاح شده کشاورزان و زارعین منطقه عملیاتی شده تا کشاورزان از لحاظ تامین نهاده های خود مشکلی نداشته باشند.

این سیلو که با ۳۲ میلیارد تومان منابع اعتباری اجرایی می شود در یک موقعیت ممتاز به دلیل اجرای طرح پایابد سد خدافرین و دشت فتحعلی قابلیت آن را دارد تا با افزایش یک میلیون تنی محصولات زمینه کار و فعالیت در این مجموعه زنجیره ای انبار و سورتینگ فراهم آید.

همچنین با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت تعاونی خوشه طلای ناب سبلان که مراحل احداث آن شروع شده مورد بازدید قرار گرفت که این شرکت در قالب دو کارخانه و یک سیلو در حال احداث است.

کل سرمایه گذاری انجام شده برای این مجتمع ۴۰ میلیارد تومان است که در کنار احداث یک سیلوی ۱۰۰ هزار تنی کارخانه تولید ماکارونی برای بیماران دیابتی و همچنین مجموعه صنایع غذایی به انجام خواهد رسید. در قالب این مجموعه صنعتی و سیلو در مجموع بیش از ۱۵۰ نفر مشغول فعالیت خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز