خبرگزاری کار ایران

ربیعی:

طرح‌های گردشگری از رشته‌های پرکشش حوزه اشتغال هستند

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۰۱۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از امضای تفاهمنامه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حمایت از طرح‌های اشتغالزای حوزه گردشگری خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در سی و یکمین سفراستانی خود در دولت دوازدهم ضمن بازدید از طرح گردشگری ازنا و خلخال در استان اردبیل اظهار کرد: خوشحال هستیم که عده‌ای سرمایه‌گذار دلسوز در این منطقه طبیعی  به فکر ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی افتاده‌اند تا در کوتاه مدت زمینه اشتغال تعداد زیادی از جوانان بیکار در قالب این مجموعه‌ها فراهم آید.

وی از طرح‌های گردشگری به عنوان رشته پرکشش حوزه اشتغال یاد و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور میلیون‌ها گردشگر در چنین مناطقی باید طرح‌های اشتغال‌زا در حوزه گردشگری مورد حمایت قرار گیرد تا اقتصاد منطقه نیز شاهد تحول باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما با گذر از جذب مسافر باید به فکر جذب گردشگر باشیم چرا که حضور گردشگران منجر به  ایجاد تحول اقتصادی شده و زمینه یک تحول بنیادین را در اقتصاد چنین مناطقی به وجود می‌آورد.

 ربیعی بیان کرد: علاوه بر عقد تفاهمنامه همکاری با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ما اخیرا با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرارداد همکاری امضا کردیم تا بستر توسعه فضای مجازی در بین گردشگران چنین مناطق طبیعی فراهم آمده و بیش از گذشته شاهد  جذب گردشگران و مسافران  در این مناطق باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز