خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان مطرح کرد:

اجرای طرح آبرسانی غدیر نماد توانایی متخصصان داخلی

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۲۰۵

استاندار خوزستان گفت: طرح غدیر یکی از توانمندی‌های متخصصان داخلی و از نماد‌های وحدت و همدلی مسئولان برای حل مشکلات مردم است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی در مراسم بهره برداری آزمایشی از طرح آبرسانی غدیر 2 گفت : این طرح یکی از نمادهای وحدت و همدلی مسئولان برای حل مشکلات کشور و توجه به نیازهای مردم است.

وی با تشکر از  مردم، نخبگان و شیوخ طوایف افزود : طرح خط دوم آبرسانی غدیر با تاکیدات ریاست جمهور و با مصوبه هیات دولت در خصوص حل مشکلات زیر ساختی استان در فروردین 96 بطور رسمی آغاز شد و طرحی که برای اجرای آن بیش از دو سال و نیم  زمان می برد با تلاش جهادی در مدت 10 ماه اجرا و به پایان رسید.

معاون هماهنگ کننده گروه تخصصی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز در این مراسم گفت : برای اجرای این طرح 180 هزار تن ورق فولادی در 13 کارخانه نورد و لوله ساخته و حدود 140 کیلومتر لوله برای حدود 90 کیلومتر خط انتقال آماده شده است.

سرهنگ پاسدار نورالله صدرا افزود : اگر مشکلات طرح آبگیر حل شود ، آماده آغاز طرح تکملیی فاز سه طرح غدیر هستیم.

امام جمعه آبادان نیز در این مراسم از تلاش های همه مسئولان و عوامل اجرایی این طرح تقدیر کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به اینکه مسئولان به مشکلات آب و فاضلاب استان ، کشاورزی و نخل های خوزستان توجه بیشتری کنند ، از مسئولان خواست در خصوص انتقال آب طرح آبرسانی غدیر 2 به روستاها نیز در کمترین زمان تلاش بیشتری کنند.

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان هم گفت : با اجرای این طرح در ابادان به ازای هر نفر 400 لیتر آب تامین شده است که با بهره برداری از خط دوم غدیر ، این خط به عنوان پشتیبانی از خط اول به کارگیری می شود .

محمد رضا شمسایی افزود : در آینده در فاز تکمیلی طرح آبرسانی غدیر ، آب از رودخانه دز تامین خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز