خبرگزاری کار ایران

در شهر کرج راه اندازی شد؛

پلیس آب، راهی برای جلوگیری از مصرف بی رویه

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۴۰۹

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سهز شهری شهرداری کرج گفت: گشت های موتور سوار سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری کرج در تمامی مناطق شهری و فضاهای سبز بر نحوه اجرای آبیاری نظارت خواهند کرد. 

به گزارش ایلنا، پیمان بضاعتی پور با بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع و کم آبی و نظر به اصلاح الگوی مصرف، نیروهای این سازمان در قالب گشت های موتور سوار در تمامی مناطق شهری و فضاهای سبز بر نحوه اجرای آبیاری نظارت می کنند. 

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف آب و اجرای سیاست‌های تشویقی- تنبیهی، گفت: بی‌توجهی پیمانکاران به اصلاح الگوی مصرف می تواند منجر به کسر هزینه از صورت وضعیت قرارداد آنها شود.

سرپرست سازمان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تاکید برحفظ منابع آبی به عنوان یک سرمایه برای نسل های آتی، یادآور شد: منابع آب به عنوان منابعی با ارزش به شمار می روند لذا باید متناسب با ظرفیت موجود و میزان مصرف برنامه‌ریزی دقیقی برای آن انجام شود.

بضاعتی پور گفت: در زمینه گسترش شبکه آب خام و جداسازی سامانه های آبیاری فضای سبز از آب شرب اقدامات فراوانی از سوی این سازمان انجام شده و سعی شده مصرف آب با بکارگیری سیستم های آبیاری قطره‌ای و کاشت گیاهان مقاوم به کم آبی و احداث تصفیه خانه به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز