خبرگزاری کار ایران

در سامانه ۱۳۷؛

رتبه مناطق پاسخگو به شهروندان مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۹۱۴

در جلسه شورای برنامه ریزی عملکرد مناطق 10 گانه شهرداری کرج در زمینه پاسخگویی به سامانه 137 بررسی شد و طبق آمار داده شده مناطق 4،12 و 9 به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در این زمینه به خود اختصاص داده اند. 

به گزارش ایلنا مدیر مرکز سامانه 137 شهرداری کرج در جلسه شورای برنامه ریزی عملکرد مناطق 10 گانه شهرداری کرج، گفت: تماس ثبت شده مربوط به هر منطقه یک امتیاز منفی برای آن منطقه به شمار می رود و در صورتی که منطقه مربوطه پاسخگوی تماس باشد و تشکر شهروند نسبت به اقدامات صورت گرفته در سامانه ثبت شود، آن منطقه 4 امتیاز مثبت خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه، پیشنهادی از سوی مدیرکل بازرسی شهرداری کرج در خصوص حضور مدیران مناطق طی روزهای مشخص در ساختمان 137 و پاسخگویی مستقیم مدیر به شهروندان مطرح  و  با استقبال سرپرست شهرداری کرج رو به رو شد.

در آمار مطرح شده از سوی سامانه 137 که در این جلسه مطرح شد، طی سه ماه اول سال جاری، 38 هزار و 620 تماس از سوی شهروندان با سامانه گرفته شده که از این آمار، 17 هزار و 47 تماس قابل پیگیری و ثبت شدن بوده است.

بیشترین آمار تماس، مربوط به درخواست شهروندان در منطقه 5 و کمترین تماس مربوط به شهروندان ساکن در منطقه 11 است.

معضلات مربوط به حوزه های خدمات شهر، کنترل نظارت، حمل و نقل ترافیک و سیما منظر از جمله موضوعاتی بود که شهروندان را در مناطق به خود درگیر کرده و خواستار رفع معضلات در این بخش ها بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز