خبرگزاری کار ایران

در منطقه ویژه اقتصادی پیام صورت گرفت؛

دیدار عراقچی و جهرمی با اعضای تیم ملی گلبال بانوان نابینا و کم بینای ایران

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۲۸

معاون وزیر امور خارجه و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که از اعضای هیات رئیسه فدراسیون ورزشی کم بینایان و نابینایان کشور هستند، وارد فرودگاه بین‌المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس عراقچی و محمدجواد آذری جهرمی، ظهر امروز در جلسه ای که به مناسبت اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال بانوان نابینا و کم بینای اعزامی به مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا، تشکیل شد، شرکت کردند.

این جلسه در منطقه ویژه اقتصادی پیام در مرکز خدمات تجاری بین المللی پیام برگزار شد و طی آن این دو عضو هیات رئیسه فدراسیون کم بینایان و نابینایان کشور با اعضای تیم ملی گلبال بانوان نابینا و کم بینای ایران دیدار و گفتگو کردند. 

در ابتدای این جلسه، نائب رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان جمهوری اسلامی ایران، سرمربی تیم ملی گلبال بانوان نابینا و کم بینای ایران درباره این اردو و تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

عباس عراقچی در جلسه هیات رئیسه، گفت: فدراسیون‌های ورزشی در سه ماهه اول سال، درگیر جذب اعتبارات و برنامه‌ریزی هستند و کمتر می‌توانند مسابقه و اردو برگزار کنند، ولی فدراسیون ورزش‌های نابینایان در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

امکانات پیام در اختیار تیم باشد

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در جلسه هیات رئیسه، اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی پیام (متعلق به وزارت ارتباطات) طی تفاهمی امکانات خود را در اختیار فدراسیون نابینایان و کم بینایان قرار دهد.

وزیر ارتباطات، تاکید کرد: استانداری و اداره کل ورزش و جوانان البرز یک سالن را بصورت اختصاصی در اختیار نابینایان و کم بینایان قرار دهد.

آذری جهرمی با عنوان اینکه دولت برای ورزشکاران مشوق‌های متعددی را در نظر گرفته است، اظهار داشت: کسانی که در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز در رشته‌های انفرادی شوند به ترتیب 160 سکه، 80 و 60 سکه طلا هدیه می‌گیرند. همچنین مدال آوران تیمی نیز نصف مدال آوران انفرادی سکه دریافت خواهند کرد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به این سئوال که آیا در خصوص ایجاد اشتغال برای فرزندان مدال‌آوران مصوبه ای وجود دارد، گفت: این موضوع را به‌سرعت پیگیری خواهم کرد.

در پایان این جلسه، هیات رئیسه با اعضای تیم بانوان نابینا و کم بینا، دیدار و گفت و گو کردند.

تخصیص سالن ورزشی در البرز

محمدعلی نجفی، استاندار البرز نیز در ارتباط با امکان استفاده از سالن ورزشی، قول مساعد داد.

وی در ادامه این جلسه ضمن عرض خداقوت به تلاشگران تیم ملی گلبال بانوان نابینا و کم بینای ایران، گفت: باعث افتخار است که در این لحظه در کنار افتخار آفرینان ایران اسلامی هستم.

نجفی ضمن استقبال از پیشنهاد وزیر ارتباطات، گفت: امیدواریم به زودی مقدمات لازم برای تخصیص یک سالن ورزشی در البرز فراهم شود.

شایان ذکر است اردوی تیم ملی گلبال بانوان نابینا و کم بینای ایران برای شرکت در مسابقات پارا آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از 1 تا 9 تیر ماه، برگزار و امروز شنبه 9 تیر ماه همزمان با آخرین روز اردو، نشست هیات رئیسه فدراسیون ورزشهای نابینایان و کم بینایان جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. گفتنی است مرکز خدمات تجاری بین الملل پیام به عنوان یک مجموعه متعلق به بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، حامی این رخداد ورزشی به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز