خبرگزاری کار ایران

پس از امضای تفاهم نامه شهرداری مشهد وفدراسیون کشتی ایران اعلام شد؛

مشهد میزبان مسابقات کشتی جام جهانی 2019

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۱۱۳

رئیس فدراسیون کشتی به منظور برگزاری هر چه بهتر مسابقات کشتی جام‌جهانی ۲۰۱۹ با شهردار مشهد دیدار کرد.

به گزارش ایلنا،  در این جلسه رسول خادم با قاسم تقی زاده خامسی درباره میزبانی مشهد از مسابقات جام‌جهانی کشتی 2019 دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با هدف برنامه‌ریزى به منظور برگزارى مسابقات جام‌جهانى کشتى آزاد 2019 انجام شد ضمن فراهم‌سازى مقدمات برگزارى این رویداد بزرگ ورزشی در مشهد ،این شهرستان به صورت رسمى،  میزبانى خود را براى رقابت‌هاى جام‌جهانى کشتى آزاد 2019 اعلام کرد.

شهردار مشهد همچنین قول میزبانی شایسته و مناسب از این رقابت‌ها را داد.

در این جلسه همچنین مواضع دیگری برای همکاری بیشتر فدراسیون کشتی و شهرداری مشهد از جمله میزبانی مسابقات مختلف کشوری و همچنین برگزاری اردوهای تیم ملی مطرح شد.

میزبانــى مشــهدى ها از جام جهانى کشــتى آزاد2019 از حدود یک ماه پیش قطعى شده، اما رســما تفاهم نامه برگزارى این مســابقات دیروز بین شهردارى مشهد و فدراسیون کشتى ایران امضا شد.

وى همچنین این میزبانى را فرصتى خوب براى شهر مشهد دانســت و افزود: امیدواریم با همکارى رئیس هیئت کشتى و اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین فدراســیون کشــتى، این رویداد ورزشــى بزرگ بین المللى را با اســتانداردى جهانى به میزبانى مشهد برگزار کنیم.

هشت تیم بزرگ کشتى دنیا براى حضور در رقابت هاى جام جهانى کشتى آزاد حضور پیدا مى کنند .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز