خبرگزاری کار ایران

امان‌اللهی به ایلنا خبر داد:

دستگیری آخرین عامل قتل چهار زن کرمانشاهی

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۰۰۹

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: چهارمین و آخرین عامل قتل چهار زن کرمانشاهی که در دی‌ماه سال گذشته به قتل رسیدند صبح امروز توسط پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد.

سردار منوچهر امان‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: حادثه قتل این چهارزن کرمانشاهی که از اعضای یک خانواده بودند روز 21 دی‌ماه 96 و در باغ فردوس این شهرستان اتفاق افتاد. 

وی ادامه داد: این چهار زن کرمانشاهی به ضرب گلوله سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید به قتل رسیدند که سه نفر از عوامل این جنایت هولناک قبلا دستگیر و آخرین نفر آنها نیز امروز - یکشنبه 13 خرداد ماه جاری - دستگیر شد.

سردار امان‌اللهی خاطرنشان کرد: این فرد در مخفی‌گاهش واقع در یکی از شهرک‌های اطراف کرمانشاه و پس از انجام کارهای اطلاعاتی گسترده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به دام افتاد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دستگیری این فرد همه عوامل دخیل در قتل مادر کرمانشاهی و سه دخترش توسط پلیس دستگیر شدند.

وی گفت: پلیس با همه توان و ظرفیت خود برای ایجاد امنیتی پایدار در جامعه تلاش می‌کنند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد عده‌ای با چنین اقداماتی امنیت شهر و استان را زیر سوال ببرند.

سردار امان‌اللهی در پایان اختلافات شخصی را عامل اصلی وقوع قتل 4 زن کرمانشاهی عنوان کرد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز