خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی ناجا در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

تاثیر توسعه مراکز نگهداری معتادان در کاهش سرقت‌های خرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۴۷۶

هر اندازه که بیشتر بتوانیم معتادان خیابانی را اداره کنیم و مراکز نگهداری از معتادان را توسعه دهیم، موفق خواهیم شد؛ میزان سرقت‌های خرد در جامعه را کنترل و تعداد آنها را کاهش دهیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا توسعه مراکز نگهداری از معتادان را در کاهش میزان سرقت‌های خرد در جامعه موثر دانست.

سردار محمدرضا مقیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با اعتیاد و نقش معتادان در افزایش سرقت‌های خرد اظهار داشت: البته این بحثوجود دارد که معتادان در سرقت‌های خود تاثیر دارند، اما اینکه چه درصدی از این موضوع در سرقت‌های خرد تاثیر دارند، نیازمند یک کار تحقیقی است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: هر اندازه که بیشتر بتوانیم معتادان خیابانی را اداره کنیم و مراکز نگهداری از معتادان را توسعه دهیم، قاعدتا موفق خواهیم شد؛ میزان سرقت‌های خرد در جامعه را کنترل و تعداد آنها را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: هر اندازه که تعدادکمپ‌هایی که معتادان در آنجا نگهداری می‌شوند، توسعه پیدا کند و این کمپ‌ها تعداد بیشتری از معتادین خیابانی را در خود جای دهند، قطعا در کاهش سرقت‌های خرد که بیشتر شامل سرقت‌های داخل خودرو است، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مقیمی با اشاره به میزان تاثیر انواع مواد مخدر در قتل‌های خانوادگی نیز، خاطر نشان کرد: در بررسی‌هایی که صورت گرفته بخشی از قتل‌های خانوادگی متاسفانه ناشی از استفاده از روان گردان‌ها توسط اعضای خانواده بوده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: البته اگر چه مصرف روانگردان‌ها در قتل‌های خانوادگی موثر هستند، اما نمی‌توان این موضوع را صرفا ناشی از این مورد خاص دانست و این موضوع نیازمند بررسی بیشتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز