خبرگزاری کار ایران

معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان:

اولویت ما قرار گرفتن ورزش در سبد خانوار مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۶۱۹

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان سلامت جمعیت قابل توجهی از ورزشکاران رده های سنی پایه اصفهان را تامین می‌کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان،حبیب‌الله ناظریان با بیان اینکه استقبال از رقابت‌های جشنواره فرهنگی ورزشی مولای عرشیان و بانوی قدسیان بسیار رضایت بخش بود اظهار داشت : از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون دوهزار و 500 ورزشکار در رشته‌های تکواندو ( پسران و دختران ) ، کاراته ( پسران و دختران ) ، تیراندازی با تفنگ ( آقایان و بانوان ) ، ووشو ( پسران ) ، جودو ( پسران ) و تنیس روی میز ( بانوان ) با هم به رقابت پرداختند که این تعداد رشته و شرکت کننده برای نخستین بار است که در این جشنواره اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: جشنواره های ورزشی تاثیر فراوانی در تامین سلامت شهروندان و آینده سازان میهن عزیز اسلامی ما خواهد داشت و پرداختن فرزندان شهر که سرمایه‌های انسانی آینده این مرز و بوم هستند به ورزش راهی برای تضمین سلامت نسل های آینده است.

معاون ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مناسب با ورزش برای اوقات فراقت ، به ویژه زمان پس از افطار در شب های ماه مبارک رمضان یکی از وظایف معاونت ورزشی تفریحی است   که امسال با افزایش تعداد و تنوع رشته های ورزشی تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم سلیقه ها و علاقه مندی های مختلف شهروندان به ویژه ورزشکاران رده های سنی پایه را تامین کنیم .

وی یادآور شد: بنا به تایید کارشناسان با حضور بیش از 5 هزار ورزشکار در رقابت‌های این رشته‌ها می توان گفت به هدف خود تا حد زیادی نزدیک شده‌ایم.

ناظریان از حضور بیش از هزار و چهارصد و پنجاه کاراته کای دختر و پسر در این دوره از رقابت ها خبر داد و گفت : تعداد 850 دختر و بیش از 600 کاراته کای پسر اصفهانی در رشته های کاتا و کومیته در طول 4 شب با هم به رقابت پرداختند که این خود آمار قابل توجهی در نوع خود است و خوشحالیم که شاهد حضور خانواده ها در کنار عزیزان خود و حمایت از فرزندان شهر بودیم.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان ضمن تقدیر از زحمات و همراهی هیات‌های ورزشی استان و شهرستان اصفهان برای برگزاری این رقابت ها ، ورزش را صندوق ذخیره سلامت شهروندان دانست و تصریح کرد : امیدواریم تمامی دستگاه ها برنامه ریزی های لازم برای فرهنگ سازی ورزش و تحرک در جامعه را در دستور کار و از اولویت های خود قرار دهند تا به یاری خدا شاهد قرار گرفتن ورزش در سبد خانوارهای اصفهانی به صورت روزانه و خودکار باشیم و در نهایت شهری شاداب و شهروندانی بانشاط در همسایگی خود در اصفهان زیبا داشته باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز