خبرگزاری کار ایران

تکذیب شایعه سوء قصد به جان معاون خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان:

معاون خدمات شهری منطقه ۱۵ در سلامت کامل به سر می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۱۷

بر اساس گزارش ماموران، دو سرنشین یک موتورسیکلت با استفاده از یک دستگاه تفنگ ساچمه زن از نوع پخش کن به خودرو معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۵ حمله نموده و سپس متواری شده‌اند.

در پی فراگیر شدن اخبار منتشرشده در خصوص تیراندازی به معاون خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان اعلام شد در حال حاضر معاون خدمات شهری منطقه ۱۵ در صحت کامل به سر می‌برد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش ماموران، دو سرنشین یک موتورسیکلت با استفاده از یک دستگاه تفنگ ساچمه زن از نوع پخش کن به خودرو معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۵ حمله نموده و سپس متواری شده‌اند.
محسن رنجبر با اشاره به اینکه اصابت ساچمه به درب خودرو باعثشکسته شدن شیشه خودرو شده است، تصریح کرد: شیشه‌های شکسته شده و برخی قطعات ساچمه بر بدن مضروب وارد شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر معاون خدمات شهری منطقه ۱۵ در صحت کامل به سر می‌برد و آماده حضور در محل کار و خدمت رسانی به مردم است.
رنجبر تاکید کرد: به طور حتم عوامل انتظامی و قضایی با دستگیری ضاربین به این تخلف رسیدگی قانونی خواهند کرد.
گفتنی است امروز تعدادی از سایت‌های خبری با خبرسازی سعی در بزرگنمایی این حادثه داشتند به گونه‌ای که در برخی از این سایت‌ها به شلیک ۵گلوله و بستری شدن معاون شهرداری منطقه ۱۵ و حتی وخیم بودن حال وی نیز اشاره شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز