خبرگزاری کار ایران

امضای قرارداد همکاری ماشین‌سازی اراک با شرکت کرواسی

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۶۶۲

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک از امضای قرارداد همکاری ماشین سازی اراک با یک شرکت از کشور کرواسی خبر داد.

جعفر صفری مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک گفت: شرکت ماشین‌سازی اراک قرارداد همکاری با شرکت Industrious از کشور کرواسی را امضا کرده است.

صفری با اشاره به اینکه شرکت Industrious کرواسی یکی از شرکتهای تخصصی جوش در دنیاست، اظهار کرد: این قرداد به منظور انجام پروژهای مشترک امضا شده است.

ارسال یک دستگاه دیگ‌ بخار  اراک به کرج

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک از ارسال یک دستگاه دیگ‌ بخار ۲۵ هزار پوندی این شرکت به  سازمان انستیتو پاستور ایران- مجتمع تحقیقاتی تولیدی کرج خبر داد.

صفری، عنوان کرد: دیگ‌های بخار و آبگرم به عنوان مولدهای بخار، حرارت و نیرو امروزه نقش مهمی را در تمامی صنایع از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع نساجی، لاستیک و... ایفا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک با تاکید بر اینکه ماشین‌سازی اراک اولین و بزرگترین تولیدکننده دیگ‌های بخار و آبگرم در ایران و خاورمیانه است، گفت: در راستای توسعه صنایع کشور همزمان با تاسیس ماشین‌سازی در سال ۱۳۵۰، شرکت فعالیت خود را با انتقال تکنولوژی از شرکت Thomson Cochran انگلستان آغاز کرد و در ادامه با فعالیت مستمر خود تاکنون با افزایش سهم داخل تولید این تجهیزات و بومی‌سازی کامل تکنولوژی آن توانسته است به عنوان یکی از شرکت‌های صاحب دانش فنی و صاحب نام در دنیا مطرح شود.

وی یکی از مهمترین شاخصه‌های شرکت ماشین‌سازی اراک را شبکه خدمات پس از فروش دانست و گفت: شرکت در تمامی نقاط کشور دارای نمایندگی پس از فروش دیگ بخار است و محصولات با تضمین و خدمات جانبی ارائه می‌شود که این امر برای سهولت کار مشتریان بسیار موثر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز