خبرگزاری کار ایران

پورانفر به ایلنا خبرداد:

مسمومیت 7 نفر در چادر اضطراری در یاسوج با گاز ذغال

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۷۸۲

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کهکیلویه و بویراحمد از مسمومیت 7 نفر داخل چادر در یاسوج با گاز ذغال خبرداد.

جلال پوران فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی زلزله اخیر در استان کهکیلویه و بویراحمد و پس لرزه های آن مردم یاسوج و مناطق اطراف در اسکان های اضطراری زندگی می‌کنند و به دلیل بارندگی و سردی هوا در این مناطق برخی با روشن کردن ذغال که کار بسیار خطرناکی است دچار حادثه می‌شوند.

وی گفت: این گاز گرفتگی ساعت 7 امروز اتفاق افتاد. در این حادثه 7نفر از اعضای یک خانواده در روستای " سرآبتاوه" به علت مسمومیت راهی بیمارستان شدند.

پورانفرد افزود: با اعلام این خبر بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از منطقه "دشتروم" به محل اعزام شد.

وی گفت: اعضای این خانواده در چادر مسافرتی در حیاط خانه خود خوابیده بودند که بر اثر مسمومیت با گاز ذغال تمام اعضای خانواده دچار سرگیجه، استفراغ و ضعف و بیحالی می شوند و با اقدام به موقع اورژانس هر 7 نفر از مرگ خاموش نجات یافتند.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان افزود: اکیپ‌های اورژانس بعد از انجام اقدامات اولیه پزشکی (اکسیژن درمانی) هر 7 نفر را به بیمارستان امام سجاد یاسوج انتقال دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز