خبرگزاری کار ایران

محمدعلی نجفی:

البرز مستعد 31 بلای طبیعی است/تجهیز امدادرسانی اعتبار کافی می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۲۷۲

استاندار البرز گفت: استان البرز به‌عنوان استان معین تهران که خود نیز در معرض 31 بلای طبیعی قرار دارد لازم است با اعتبارات کامل، تجهیز و برای امدادرسانی به روزرسانی شود.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در نشست شورای مدیران هلال احمر استان افزود: رسالتی که هلال احمر دارد فارغ از دین، سیاست، نژاد و اندیشه‌ها است و تنها دنبال نجات جان انسان‌هاست. 

وی ادامه داد: امروزه کسانی برای امدادرسانی و خدمت به دیگران آماده می‌شوند و قصد کمک دارند که تنها دنبال کسب رضایت خداوند هستند.

نجفی گفت: کشور ما در معرض بحران‌های طبیعی است که می‌تواند منشا خطرات بسیاری باشد و از ۴۱ بلای طبیعی شناخته شده در ایران، البرز مستعد ۳۱ حادثه است.

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تقویت انبارهای امداد و نجات اضافه کرد: البرز در شرایط ویژه‌ای قرار دارد بخصوص اینکه معین استان تهران نیز است لذا باید درصدد جذب اعتبارات ویژه برای این بخش باشیم و در تمامی بخش‌ها ارتقا خدمات مورد تاکید است.

نجفی با بیان اینکه عملکرد و اقدامات هلال احمر در البرز بسیار چشمگیر است، تصریح کرد: جوانان فعال و پویا در هلال‌احمر نقش پررنگی دارند و باید در عمل به آنها فرصت حضور داد چراکه نشاط در حوزه جوانان بواسطه هلال احمر بیشتر است و در این راستا اعتماد به نفس و حس مفید بودن در آنها تقویت می‌شود.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه جوانان باید در تمام جلسات تخصصی استان به‌عنوان ناظر بر مصوبات و تصمیم‌ساز حضور داشته باشند، افزود: دانشگاه علمی کاربردی هلال‌احمر رسالت سنگینی در آموزش جوانان ایفا می‌کند چراکه ارائه دروس به‌صورت تئوری به‌تنهایی کافی نیست.

وی با بیان اینکه همواره از شعار بدور بودم و درصدد اقداماتی عملیاتی هستم، افزود: قدردان نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر هستیم که بدون هیچ چشم‌داشتی در راه نیک کمک به مردم گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز