خبرگزاری کار ایران

علیمردانی به ایلنا خبر داد:

تکذیب خسارات وارده به بیمارستان شهید جلیل یاسوج/ جامعه را مشوش نکنید

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۴۲

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هیچ خسارتی به بیمارستان درحال ساخت شهید جلیل یاسوج نیامده است.

محمدعلی علیمردانی در گفت‌وگوی اختصاصی با ایلنا از یاسوج گفت: تصویری از وجود خسارت بدلیل زلزله 5.2 ریشتری صبح امروز یاسوج به بیمارستان در حال ساخت شهیدجلیل یاسوج در فضای مجازی منتشر که از اساس کذب و چنین خسارتی تائید نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه خسارتی به دلیل زلزله صبح امروز به بیمارستان شهید جلیل یاسوج وارد نشده، اظهارداشت: خود ما و کارشناسان فنی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انتشار این تصویر در فضای مجازی به بیمارستان شهید جلیل یاسوج سرزده و چنین خسارت و یا "ترکیدگی" را به‌دلیل زلزله صبح امروز ندیده و تائید نمی‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شایسته نیست برخی رسانه‌ها با انتشار چنین تصاویر نادرست و کذبی اقدام به تشویش اذهان عمومی و نگرانی جامعه کنند.

علیمردانی از افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج در آینده نزدیک خبرداد و خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه شاهد رفع بسیاری از مشکلات در حوزه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه شهر یاسوج و شهرستان‌های حومه خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، صبح امروز ساعت 8:38 صبح دوازدهم اردیبهشت‌ماه زلزله ای با مقیاس 5.2 ریشتر در عمق هشت‌متری شهر "سی سخت" مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد بوقوع پیوست که خساراتی را به‌دنبال داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز