خبرگزاری کار ایران

عزیز اکبریان مطرح کرد:

بخش‌خصوصی را از کشور فراری می‌دهیم/ انتقاد از دوقطبی شدن و یارکشی اعضای شورا

کد خبر : ۶۱۷۷۴۷

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا ضمن احترام به مصوبات قانونی شورا از مدیران خواست به جای دو قطبی کردن مدیریت‌شهری، شرایط ورود سرمایه‌گذاران، تولید و اشتغال را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزیز اکبریان در مراسم سالروز تاسیس شورای اسلامی شهر و روستا که در استانداری البرز برگزار شد، گفت: لازم است به مصوبات شوراها به عنوان مصوبه قانونی، احترام گذاشت چراکه این مصوبات، قانونی هستند.

وی اضافه کرد: عمل نکردن و تعهد نداشتن به مصوبات یکی از مشکلاتی است که نه تنها در شورا که در مجلس هم گاهی دیده می‌شود و با توجه به اینکه در دوره‌های مختلف حدود 70 تا 100 درصد، نمایندگان تغییر می‌کنند، لازم است نمایندگان به تعهدات قانونی پایبند بوده و عدم هماهنگی بین نمایندگان منجربه کندی امور و مختل شدن  کارها نشود بنابراین نظر شورا قابل احترام و مصوبات آنها، لازم الاجرا است.

نماینده مردم البرز در مجلس درباره همکاری مسئولان در راستای رشد اقتصادی استان، گفت: کشور نمی‌تواند تنها با پول و عوارضی دولت، آباد شود و این نیازمند عزم جدی در ایجاد شرایط لازم برای جلوگیری از خروج سرمایه گذاران داخلی است.

وی ادامه داد: شرایط و مقررات به گونه‌ای است که نه تنها شرایط ورود سرمایه‌گذار خارجی فراهم نمی‌شود بلکه بخش خصوصی را از کشور، فراری هم می‌دهیم لذا ضرورت ایجاد همکاری و ایجاد شرایط مساعد، بیش از گذشته است.

اکبریان با تاکید به فرمانداران و مدیران کل استان، تصریح کرد: استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بسیار مهم است. باید مدیران  وقت خود را در اختیار سرمایه‌گذاران خصوصی قرار دهند تا شرایط تولید و اشتغال فراهم شود.

وی گفت: شورا اجازه بدهد شهرداری، کارهای بزرگ انجام دهد و بدانید نمایندگان مجلس کنار مردم و شوراها هستند و به آنها کمک می‌کنند.

اکبریان با انتقاد از دوقطبی شدن و یارکشی اعضای شورا در تحقق اهداف خود، اظهار داشت: باید یکدیگر را تحمل کرد و به نفع شهر و مردم، تصمیم گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز