خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

ریزگردها در استان ایلام به حد هشدار رسید/ تعطیلی مدارس وادارات استان /وجود گردوغبار در استان تا 2 روز آینده

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۴۵۹

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان با اعلام اینکه ریزگردها در استان ایلام به حد هشدار رسیده،گفت:

 طاهر سارایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر اظهار داشت: ریزگردها از اوایل صبح امروز وارد استان ایلام شدند و تا 2 روز آینده در این استان پایدار هستند.

وی گفت: دید افقی در مناطقی که ریزگرد وجود دارد به زیر 2000 متر رسیده است.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان ایلام گفت: هوای شهرستان‌های ایلام، ایوان و سرابله به وضعیت هشدار رسیده است.

علی‌طاهر سارایی با اشاره به اینکه ورود ریزگردها منشاء خارجی دارند افزود: هم کنون هوای ایلام 2 ، ایوان 3 و سرابله 1.5 برابر حد مجاز است.
 
وی گفت:شهروندان از تردد غیر مجاز در فضای باز پرهیز کنند و در صورت قرار گرفتن در فضای باز از ماسک‌های تنفسی استاندارد استفاده کنند.

وی همچنین از تعطیلی مدارس و ادارات 6 شهرستان در این استان به دلیل ریزگردها خبرداد و گفت: به دلیل آلودگی ریزگردها در استان ایلام مدارس شهرستان‌های ایلام، مهران، ملکشاهی، شیروان، سرابله و ایوان در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.

ادارات این شهرستان‌ها نیز با 2 ساعت تعجیل به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد. وضعیت هوا در برخی از شهرستان‌های استان ایلام به حد هشدار رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز