خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه کرمانشاه خبرداد:

کاهش 5 درصدی تصادفات جاده‌ای در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۸۲۸

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش 5 درصدی تصادفات جاده ای در نوروز 97 نسبت به سال قبل در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: کاهش تصادفات جاده ای در حالی اتفاق افتاد که نوروز امسال نسبت به سال قبل، شاهد افزایش 15 درصدی تردد خودروها در محورهای استان کرمانشاه بودیم. 

وی ادامه داد: از 24 اسفند 96 تا 15 فروردین 97، متاسفانه 12 نفر بر اثر تصادفات جاده ای، جان خود را از دست دادند که البته با کشته شدگان سال قبل برابری می کند. 

حیدری افزود: البته تصادفات جرحی در ایام تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال قبل نزدیک به 7 درصد افزایش داشته است. 

رئیس پلیس راه استان اظهار کرد: 42 درصد کل تصادفات رانندگی به دلیل واژگونی خودرو اتفاق افتاده که مهمترین دلایل آن ناتوانی راننده در کنترل خودرو، خستگی و خواب آلودگی بوده است. 

وی همچنین سهم خودروهای سواری در تصادفات جاده ای را 66 درصد اعلام کرد. 

سرهنگ حیدری در پایان از همراهی و همکاری مردم با ماموران راهنمایی و رانندگی قدردانی کرد و گفت: با وجود افزایش 15 درصدی تردد جاده ای، افزایش کشته نداشتیم که این به خاطر همکاری مردم و توجه بیشتر ان ها به توصیه های پلیس اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز