خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه آذربایجان شرقی:

انسان عامل مهم در سوانح و حوادثجاده‌ای‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۴۱

عامل انسانی، جاده‌ای و خودروئی سه عامل مهم در تصادفات جاده‌ای است که در این میان عامل انسانی که خود سازنده خودرو و طراح و اجراء کننده راه و وضع کننده قوانین است عامل مهم در تصادفات جاده‌ای محسوب می‌شود.

ایلنا: فرمانده پلیس راه استان آذربایجان شرقی گفت: بیشترین حوادثو سوانح ترافیکی و جاده‌ای ناشی از ارتکاب تخلفات رانندگی است.
به گزارش ایلنا، «حسن فرجی» افزود: عامل انسانی، جاده‌ای و خودروئی سه عامل مهم در تصادفات جاده‌ای است که در این میان عامل انسانی که خود سازنده خودرو و طراح و اجراء کننده راه و وضع کننده قوانین است عامل مهم در تصادفات جاده‌ای محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رانندگی در شرایط مناسب باعثارتقاء آسودگی خاطر می‌باشد گفت: مهیا بودن شرایط خوب و مناسب برای رانندگی زمینه قانونمندی و پیروی از فرهنگ ترافیکی مطلوب توسط رانندگان را فراهم می‌سازد.
فرجی همچنین نقص علائم جاده‌ای، نامناسب بودن گاردریل‌ها، عدم خط کشی، عدم کیفیت آسفالت و… را از دیگر عوامل تصادفات جاده‌ای دانسته و اظهار امیدواری کرد: با مشارکت ادارات و سازمان‌ها و همراهی مردم این نواقص حل شود تا شاهد حوادثناگوار و تلفات جاده‌ای نباشیم.
فرمانده پلیس راه استان در پایان توصیه‌ای به رانندگان داشت گفت: رانندگی در شرایط آرام، امنیت وآرامش خود وسرنشینان را به همراه داشته وباعثآسودگی خاطر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز