خبرگزاری کار ایران

۲۱۰کیلومتر سرعت برای راننده خودروی سمند در اصفهان دردسر ساز شد؛

پلیس خودروی سمند متخلف را در اصفهان توقیف کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۲۰

سرپرست پلیس راه استان اصفهان از توقیف یک دستگاه سواری سمند که با سرعت ۲۱۰ کیلومتر در جاده اصفهان – تهران در حرکت بود خبر داد.

ایلنا: سرپرست پلیس راه استان اصفهان از توقیف یک دستگاه سواری سمند که با سرعت ۲۱۰ کیلومتر در جاده اصفهان – تهران در حرکت بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، سرهنگ «شاهپور انصاری» اظهار داشت: روز گذشته یکدستگاه سواری سمندکه با سرعت ۲۱۰ کیلومتر در حال حرکت بود توسط تیم کنترل سرعت پلیس راه اصفهان - تهران متوقف شد.

وی افزود: ماموران این خودرو را به علت انجام حرکات مخاطره آمیز و تخلف حادثه ساز توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تخلف این راننده موجب ثبت نمره منفی در پرونده‌اش شده است، گفت: برابر بند ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، راننده پس از اعمال قانون جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.

سرهنگ انصاری سرعت غیر مجاز را یکی از تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد قاطع با رانندگانی که مرتکب این گونه تخلفات شوند به صورت جدی در دستور کار تیم‌های کنترل سرعت این پلیس راه قرار دارد تا انشاء ا.. از بروز حوادثناگوار در جاده‌های استان جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز