خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه اصفهان:

خدمات ستادهای اسکان مسافرین، عامل کاهش تصادفات است

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۳۰

فرمانده­ی پلیس راه استان اصفهان گفت: خدمات رسانی ستاد­های اسکان مسافرین نوروزی یکی از عوامل کاهش دهنده­ی تصادفات بین جاده­ای است.

ایلنا: فرمانده­ی پلیس راه استان اصفهان گفت: خدمات رسانی ستاد­های اسکان مسافرین نوروزی یکی از عوامل کاهش دهنده­ی تصادفات بین جاده­ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان سرهنگ رضا رضایی، طی بازدید یکروزه خود در دومین روز بهار ۹۳ از سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان، آماده سازی و فراهم کردن شرایطی مناسب برای استراحت رانندگان و گردشگران در طول مسیر سفر، ارائه­ی خدمات بهینه و مطلوب و تأمین استراحتگاه­­های با کیفیت را از دیگر عوامل کاهش تصادفات جاده ای که بیشتر بر اثر خواب آلودگی و خستگی رانندگان اتفاق می افتد عنوان کرد.

وی، ضمن تأکید بر رعایت نکات ایمنی و امنیتی مسافران نوروزی و رانندگان در مسیر های سفر افزود: امید است با احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط همشهریان آمار کاهش تصادفات جاده ای را داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان نیز در این دیدار، به تشریح برنامه­های کمیته­ی فرهنگی اجتماعی و هنری ستاد خدمات سفر شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این برنامه­ها و ارائه­ی خدمات اسکان به مسافرین نوروزی، افزایش مدت زمان حضور مسافرین در شهرستان کاشان است که به طبع آن این افزایش حضور، خستگی رانندگان را مرتفع می­کند.

حمید رضا دهقانی، حضور و استراحت کردن مسافرین نوروزی در شهرهای مسیر سفر همراه با ارائه خدمات با کیفیت در آن شهر، ایجاد تمرکز و آرامش خاطر رانندگان در مسیرهای طولانی و توقفی کوتاه با روحیه ای شاد و با نشاط را از موارد تاثیرگذار در کاهش تصادفات جاده­ای دانست.

مدیر فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، نیز به ارائه خدمات ستاد شماره­ی ۲ اسکان از قبیل اسکان حسینیه، خوابگاه­های دانشجویی و منازل استیجاری، آب جوش رایگان و برنامه­های فرهنگی که در محل این سازمان دایر است اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز