خبرگزاری کار ایران

مهدی مهرور خبر داد:

دستگاه‌های خدمات رسان استان البرز به حالت آماده‌باش درآمدند

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۷۲۵

مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز بر آمادگی کامل شورای هماهنگی شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، خدماتی، امدادی، ایمنی و شهرداری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرور با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اخطاریه سازمان مدیریت بحران کشور پیرامون پیش بینی وضعیت جوی بر اساس بررسی آخرین الگوهای پیش یابی طی روزهای شنبه و یکشنبه 18 و 19 فروردین ماه استان نیمه ابری تا ابری، بارش‌های رگباری (ارتفاعات باران و برف)، وزش باد، رعد و برق، مه رقیق به وبژه مناطق شمالی و جاده های کوهستانی مورد انتظار است.

مهرور تصریح کرد: به منظور ایجاد هماهنگی های لازم برای فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز در راستای مقابله با جاری شدن سیل، ریزش کوه، رانش زمین، وزش تند باد شدید یا هرگونه حادثه احتمالی اقدامات لازم صورت پذیرد. در این راستا شهروندان از سفر غیر ضروری به دلیل احتمال سیلابی شدن مسیلها، رودخانه های فصلی و دائمی و آب گرفتگی معابر شهری خودداری و از برپایی چادرهای مسافرتی در کنار رودخانه ها جلوگیری شود.

وی بر پاکسازی جاده‌های بین شهری و معابر عمومی، مسیل‌ها، انهار و زیر پل‌ها و عدم اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه‌ها تاکید کرد و صدور پیش آگاهی از طرق گوناگون به ویژه رسانه‌های استانی به کشاورزان، باغداران، دامداران، عشایر، کوهنوردان، مسافرین عبوری و ... برای رعایت اصول ایمنی در تمام موارد اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز