خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان مطرح کرد:

دانشگاه فضایی مبتنی بر آرامش، تعامل با تشکل‌های دانشجویی و تضارب آراست

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۴۹۹

رئیس‌دانشگاه لرستان گفت: در دوره دولت تدبیر و امید، تشکل‌های دانشجویی‌دانشگاه در فضایی آرام، قانونمند و مبتنی بر تضارب آراء و تقویت کرسی‌های آزاداندیشی، از چهره‌های دانشگاهی و سیاسی شناخته شده‌ کشور دعوت می‌کنند.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا لرستان، خسرو عزیزی با بیان اینکه فضای دانشگاه لرستان، یک فضای تضارب آراء با محوریت تعامل با تشکل‌های دانشجویی است، افزود: خوشبختانه در دوره دولت تدبیر و امید، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه در یک فضای آرام، قانونمند و مبتنی بر تضارب آراء و تقویت کرسی‌های آزاداندیشی، از چهره‌های دانشگاهی و سیاسی شناخته شده‌ کشور دعوت می‌کنند و هیات نظارت دانشگاه نیز بر اساس قوانین و در چارچوب ضوابط و قانون، تاکنون، حداکثر همکاری و تعامل را با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه داشته است تا همگی از فرصت برابر و عادلانه برای بیان دیدگاه خویش و اجرای برنامه‌های شان، برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: البته تیم مدیریتی دانشگاه لرستان همیشه از انتقادات سازنده استقبال کرده است که با تخریب و غرض‌ورزی تفاوت دارد و ممکن است با توجه به شرایط، کاستی‌هایی هم در برخی مواقع پیش بیاید و تلاش همواره آن بوده است که از انتقادات سازنده و منصفانه در جهت رفع کاستی‌ها و نقایص استفاده شود.

عزیزی تصریح کرد: برای تیم مدیریتی دانشگاه لرستان فرقی بین تشکل‌های دانشجویی نیست؛ هر تشکل دانشجویی می‌تواند در چارچوب قوانین و ضوابط تعیین‌شده‌ی وزارت علوم، برنامه‌های خود را اجرا کند و در این چند سال نیز چنین بوده است.

رئیس دانشگاه لرستان تأکید کرد: برای ما این نکته مهم است که: قوانین رعایت شوند؛ فضای تضارب آراء تقویت شود و تبعیض بین تشکل‌های دانشجویی نباشد و چنانچه گفتم از هرگونه انتقادی که سازنده و منصفانه و به دور از غرض‌ورزی هم باشد استقبال می‌کنیم؛ زیرا این ادعا را نداریم که همه‌ تصمیمات، کاملاً صحیح‌اند؛ اما مهم این است که انتقاد هم باید منصفانه و سازنده همراه ارائه‌ راه‌حل‌ باشد.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز