خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه لرستان:

بیکاری لرستان با تقویت مهارت‌آفرینی رفع می شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۹۴

رئیس دانشگاه لرستان گفت: آمادگی داریم هزینه کارشناس تقبل کنیم تا به دانشجویان در قالب کارآموزی مهارت لازم داده شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان،خسرو عزیزی با بیان این مطلب اظهار داشت: بین جامعه (بخش اجرایی و خصوصی) و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، گسستی وجود دارد.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: در دانشگاه لرستان دفتر ارتباط با جامعه و صنعت به مدیریت، ارتقاء یافته و تفاهم‌نامه‌هایی نیز عملیاتی شده است.

وی بیان کرد: در این راستا گروه علوم دام، کشاورزی و دامپزشکی این دانشگاه با شرکت کشت و صنعت خرم‌آباد و گروه پلیمر نیز با شرکت پتروشیمی لرستان قراردادهایی را منعقد کرده‌اند.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: همچنین 15 نفر از اعضای هیأت علمی با استقبال پالایشگاه استان ایلام روبه‌رو شدند و همکاری دارند تا از ظرفیت و پتانسیل هیأت علمی دانشگاه لرستان استفاده شود.

عزیزی با بیان اینکه گسستی که وجود دارد باید با همکاری دوجانبه حل شود و دانشجوی با مهارت، تربیت کنیم، افزود: آمادگی داریم هزینه کارشناس تقبل کنیم تا به دانشجویان در قالب کارآموزی مهارت لازم داده شود.

رئیس دانشگاه لرستان از دانشجوی مقطع دکتری به عنوان سرمایه‌ای عظیم و ارزان یاد کرد و با بیان اینکه بخش خصوصی می‌تواند از این ظرفیت بهره ببرد، گفت: تلاش‌مان این است که در کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان بتوانیم با استفاده از فناوری و مهارت‌آفرینی مسأله اشتغال استان را حل کنیم.

 

 

انتهای پیام/
زهرا شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز