خبرگزاری کار ایران

رضا کریمی:

ضرورت اصلاح نظام بانکی و مالیاتی در کشور

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۲۴۸

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به ضرورت اصلاح نظام بانکی و مالیاتی در کشور تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، رضا کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در اردبیل به ضرورت اصلاح نظام بانکی و مالیاتی در کشور تاکید کرد وافزود: متاسفانه بانک‌های کشورمان به جای نگاه توسعه‌ای بیشتر به ساخت و ساز مشغول هستند در حالی که نگاه مدیران بانکی یک نگاه تجاری است و هرگز نگاه توسعه‌ای ندارند که این خود یک آفت برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به برخی اتفاقات اخیر در حوزه امنیتی و چالش‌های سیاسی در کشور اشاره کرد و افزود: ما ریشه برخی از نارضایتی‌ها و اعتراض‌های مردمی را در حوزه اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم می‌دانیم و ضرورت دارد برپایه گفتمان انقلاب اسلامی و منشور جدید خدمت‌رسانی به مردم به گونه‌ای عمل کنیم تا رضایت مردم فراهم آید.
 
وی به افزایش تهدیدهای منطقه‌ای و داخلی استکبار به عنوان یک سناریوی موفق آمریکا در سرنگونی اتحاد جماهیر شوروی اشاره کرد و گفت: این سناریو منجر به فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی شد و آمریکا امروز با همین برنامه و به شکل تهاجمی سعی دارد تا با خروج از لاک دفاعی اهداف شوم خود را در ایران و کشورهای منطقه دنبال کند.
 
کریمی تنها راه دفع این توطئه‌ها و شیطنت‌ها را توجه به اصل همگرایی و هم افزایی اعلام و بیان کرد: ما تا زمانی که بر پایه وحدت و همدلی کارها را به پیش ببریم و در رفع آسیب‌های اجتماعی و تامین معاش مردم و اقتصاد عزتمندانه حرکت کنیم به یقین پیروز میدان خواهیم بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز