خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی و محلی انجام شد؛

افتتاح مدرسه امیرکبیر و زورخانه بازار ایرانی و اسلامی شهر جدید اندیشه

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۸۰۱

مدرسه امیر کبیر و زورخانه بازار ایرانی و اسلامی شهر جدید اندیشه با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدرسه امیرکبیر و زورخانه بازار ایرانی و اسلامی از نمونه پروژه‌هایی بود که با حضور استاندار تهران و جمعی از مسئولان شهرستان شهریار و شهر جدید اندیشه، همچون سعید ناجی(فرماندار) حجت الاسلام علی مروج (امام جمعه اندیشه) بهروز کاویانی (شهردار) و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر با مشارکت شرکت عمران شهر جدید اندیشه، بصورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهروز کاویانی،(شهردار شهر جدید اندیشه)در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایلنا، ضمن تبریک ایام ا...22 بهمن ماه اظهار داشت:همه ساله در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران(دهه فجر)، شاهد افتتاح پروژه‌های متعددی هستیم و به تبع شهر جدید اندیشه نیز به عنوان یکی از هفت شهر شهرستان شهریار، به منظور افتتاح رسمی پروژه‌ها، میزبان استاندار تهران بود.

وی در تشریح جزئیات پروژه‌های مذکور(مدرسه امیرکبیر و زورخانه بازار ایرانی اسلامی) عنوان کرد: هر دو پروژه بصورت مشارکتی و با همگرایی مجموعه مدیریت شهری و شرکت عمران، پی‌گیری و عملیاتی شده و امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه‌های اشاره شده،ضریب رضایت‌مندی مردم بیش از پیش افزایش یابد.

کاویانی در ادامه گفت: مدرسه 12 کلاسه امیرکبیر در فاز 5 شهر جدید اندیشه و در زمینی به مساحت شش هزار و 191 متر مربع و در زیر بنایی به مساحت دو هزار و 316 متر مربع، به بهره‌برداری رسید که با عنایت به ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه علمی و آموزشیِ ساکن در این شهر، یقینا توسعه و افزایش چنین پروژه‌هایی در شکوفایی هر چه بیشتر استعدادها و توانمندی‌های شهر جدید اندیشه تاثیرگذار خواهد بود.

افتتاح مدرسه امیرکبیر و زورخانه بازار ایرانی و اسلامی شهر جدید اندیشه

شهردار شهر جدید اندیشه افزود: توزیع عادلانه امکانات و تلاش برای جاری و ساری ساختن رویکرد محله محوری و ارتقای سطح زیرساخت‌های آموزشی از مهمترین اهداف این پروژه مشارکتی ( با حضور شرکت عمران شهر جدید اندیشه )به شمار می رود و امید است در آینده نیز این هم افزایی استمرار یابد.

وی عنوان کرد: پروژه افتتاح شده بعدی نیز معطوف به زورخانه بازار ایرانی اسلامی می‌شود که به اعتقاد بنده، ضرورت وجود آن در این شهر احساس می‌شد.

کاویانی گفت: موضوع مذکور از چند منظر قابل بررسی است و با عنایت به اهمیت چنین پروژه‌هایی،تلاش می‌کنیم با هدف حفظ آیین،سنن و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و ترویج روحیه پهلوانی و تلاش مضاعف در راستای توسعه هرچه بیشتر ورزش این شهر، به عنوان یکی از مولفه‌های اثرگذار در ارتقای سطح نشاط، شادابی و سلامت عمومی جامعه از در حد توان و بضاعت موجود، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

شهردار شهر جدید اندیشه در خاتمه ضمن قدردانی از امام جمعه اندیشه و فرماندار شهرستان شهریار یادآور شد: همسویی و یک‌پارچگی و تلاش برای همگرایی هر چه بیشتر،از مولفه‌های حائز اهمیتی است که با تکیه بر آن می‌توان به توفیقات برجسته‌ای نائل شد و امید آن داریم با عنایت به فضای همدلیِ حاکم بر این منطقه، پشتیبانی و حمایت اعضای شورای شهر و نقش آفرینی سازنده شرکت عمران شهر جدید اندیشه، روند حُصول توفیقات این شهر، همچنان استمرار یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز