خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولین محلی؛

عملیات کلنگ زنی مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی نیاسر آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۲۰۲

با حضور جمعی از مسئولین محلی عملیات کلنگ زنی احداثمرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی شهیدان تقی زاده نیاسر انجام شد.

با حضور جمعی از مسئولین محلی عملیات کلنگ زنی احداثمرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی شهیدان تقی‌زاده نیاسر انجام شد.

به گزارش حبرنگار ایلنا در کاشان، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کلیه خیرین سلامت، گفت: مرکز بهداشتی درمانی صد در صد خیّر ساز نیاسر در مساحتی به متراژ سه هزار مترمربع و زیربنای ۶۵۰ مترمربع در دو طبقه احداثخواهد شد.

دکتر حسین نیکزاد، با اشاره به اهداء محل احداثمرکز بهداشتی درمانی نیاسر توسط خیّر سلامت نادعلی رئیس‌زاده افزود: هزینه ساخت این مرکز با اعتباری بالغ بر نُه میلیارد ریال به همت حاج محمود تقی‌زاده وخانواده ایشان پرداخت می‌شود.

وی، با تاکید بر تعامل بیشتر خیرین در حوزه سلامت تصریح کرد: در حال حاضر خرید تجهیزات و امکانات پزشکی بیشترین نیاز دانشگاه علوم پزشکی کاشان است که نیازمند مشارکت خیرین سلامت در این راستا است.

دکتر نیکزاد، از شهردار و اعضای شورای اسلامی نیاسر درخصوص همکاری و مساعدت جهت برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

این گزارش حاکیست، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی و معتمدین نیاسر، جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و خیّرین سلامت شهرستان کاشان در این مراسم حضور داشتند.

فعالیت خیرخواهانه خانواده شهیدان تقی‌زاده در حوزه مدرسه سازی است و احداثمرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی نیاسر اولین اقدام خیرخواهانه این خانواده گرامی در حوزه سلامت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز