خبرگزاری کار ایران

یونس رنجکش مطرح کرد:

تاثیر عمیق رویکرد فرهنگی در انقلاب اسلامی ایران کاملا مشهود است

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۱۳۱

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: تاثیر عمیق رویکرد فرهنگی در انقلاب اسلامی ایران کاملا مشهود است و با مطالعه تاریخ زندگی بزرگان انقلاب اسلامی ایران بویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی به وضوح متوجه این امر می شویم.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در آیین زنگ انقلاب و افتتاح طرح های آسفالت و بهسازی واحد آموزشی مدرسه طالقانی افزود: شخصیت ها وچهره های تاثیر گذار فرهنگی با آثار ارزشمند خود در شکل‌گیری  انقلاب اسلامی تاثیری بسزایی داشتند و یکی از ابعاد عمیق انقلاب ما، انقلاب فرهنگی است.

وی ادامه داد: این انقلاب بر اساس آموزه های اسلامی تا به امروز توانسته است در مسیر تحقق اهداف ترسیم شده قدم بردارد و جایگاه خاصی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: حتما سوالات زیادی در ذهن شما  نسل چهارم بعد از انقلاب  مطرح می شود که من و سایر مسئولان و اولیای مدرسه و دیگر چهره ها وظیفه داریم به سوالات شما پاسخگو باشیم و شما را با فضای آن دوران آشنا کنیم که پاسخگویی به سوالات شما باعث خواهد شد تا به درک صحیحی از انقلاب اسلامی ایران دست یابید .

وی گفت: رویکرد فرهنگی در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار بود و دانش آموزان، بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت تحولات انقلاب اسلامی هستند تا در مسیر تعالی و آرمان های آن حرکت کنند.

رنجکش افزود: من شما دانش آمزان را به مطالعه تاریخ دعوت می کنم تا بروید و گذشته را مرور کنید حال را ببینید و برای آینده تصمیم بگیرید ومطمعنا در این مسیر و ارزیابی گذشته و پیش از انقلاب و سال های پس از انقلاب می تواند چراغ راهی برای شما در این مسیر باشد تا بتوانید گام های بهتر و مستحکم تر  و با نگاه عمیق تر در مسیر تکامل و تعالی انقلاب اسلامی بردارید.

فرماندار آستارا افزود: مهمترین نیاز امروز ما شناخت دقیق جوانان بویژه دانش موزان مان از انقلاب اسلامی است و امیدوارم مربیان مدرسه و اولیای محترم تلاش کنند تا دانش آموزان عزیز ما با نگاه عمیق و با درک درست و صحیح از دست اورد های این انقلاب و نظام  بتوانند آینده سازانی آگاه و با دیدگاه  عمیق تر در مسیر تکامل و تعالی این انقلاب با پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری گام بردارند.

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش و کوشش شما دانش آموزان عزیز آینده بهتری را شاهد باشیم و همه در حفظ این دست آوردهای انقلاب اسلامی که آینده کشور در دستان شما خواهد بود و باید مدیران این جامعه اسلامی باشید گام برداریم.

 حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا نیز در این آئین بیان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و نسل جوان امروز باید به پاسداشت آرمان های انقلاب متعهد باشد.

مدیر آموزش و پرورش آستارا نیز در آئین زنگ انقلاب و افتتاح طرح های آسفالت و بهسازی محوطه مدارس در دبیرستان دخترانه طالقانی آستارا گفت: از سال 81 تاکنون بیش از 50 واحد آموزشی در شهر و روستاهای آستارا نوسازی شده و مدارس این شهرستان از تجهیزات و امکانات استاندارد برخوردار است.

سجاد موسوی افزود: برای آسفالت محوطه مدارس معین، توحید، آیت الله طالقانی، شهید مدنی و جعفرنژاد در سطح هفت هزار متر مربع، 2 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: بزرگترین دبیرستان دوره اول دخترانه گیلان با 18 کلاس درس در آستارا راه اندازی شده و 80 درصد مدارس این شهرستان، از سیستم گرمایشی استاندارد برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز