خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد؛

انقلاب اسلامی ایران به یک حرکت جریان‌ساز در دنیا تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۲۹

امروز انقلاب اسلامی ایران به یک حرکت جریان‌ساز در دنیا تبدیل شده است و جریان‌های ضد استکباری، بیداری اسلامی و جریان پیش به سمت اتحاد اسلامی و تشکیل امت اسلامی به برکت این انقلاب بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به یک حرکت جریان‌ساز در دنیا تبدیل شده است و جریان‌های ضد استکباری، بیداری اسلامی، جریان پیش به سمت اتحاد اسلامی و تشکیل امت اسلامی به برکت این انقلاب بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در میدان ۲۲ بهمن شهر خرم‌آباد با تبریک به‌مناسبت حضور حماسی مردم گفت: یوم الله ۲۲ بهمن تحقق وعده الهی و سرآغاز دوران جدیدی در منطقه و جهان بود.

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی با یادآوری این‌که پیام انقلاب اسلامی آزادگی، سربلندی و استقلال و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار بوده است، تصریح کرد: امروز دنیا به‌سمت مبارزه با استکبار حرکت کرده است و انقلاب اسلامی به دنیا فهماند هرگاه ملتی یکپارچه شوند، هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آنها ایستادگی کند.

انقلاب اسلامی ایران به یک حرکت جریان‌ساز در دنیا تبدیل شده است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اذعان به این‌که انقلاب اسلامی ایران یک حرکت ارزشی و مقدس بوده است، اضافه کرد: این انقلاب دستاوردهای اصیل و شگرفی از خود به یادگار گذاشته است. امروز انقلاب اسلامی ایران به یک حرکت جریان‌ساز در دنیا تبدیل شده است و جریان‌های ضد استکباری، بیداری اسلامی، جریان پیش به سمت اتحاد اسلامی و تشکیل امت اسلامی به برکت این انقلاب بوده است.

وی افزود: امروز خدا را شاکریم که با گذشت ۳۶ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی علی‌رغم تمامی مشکلات و تحریم‌هایی که ملت ما با آن مواجه شده‌اند، این ملت همچنان وفادار به آرمان‌های انقلاب هستند.

میرعمادی ادامه داد: دشمنان تصور نمی‌کردند این انقلاب به پیروزی برسد اما دیدیم که پیروز شد، آنها تصور نمی‌کردند بعد از پیروزی انقلاب اهداف انقلاب تحقق پیدا کند اما دیدیم که اهداف آن نیز تحقق یافت.

وی گفت: از ابتدای انقلاب دشمنان با متوسل شدن به جنگ سخت، ترور، کودتا، اقدامات مسلحانه و جنگ تحمیلی علیه این ملت توطئه کردند اما موفق نشدند لذا به جنگ نرم، فتنه ۸۸ و تهاجم فرهنگی، ایران هراسی و اسلام هراسی از سوزاندن قرآن و اهانت به نبی مکرم اسلام متوسل شدند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکردند اما این انقلاب با حضور ملت و تدابیر رهبر معظم انقلاب همچنان به حیات مبارک خود ادامه می‌دهد.


انقلاب اسلامی ایران ریشه در اندیشه پاک نبوی و واقعه بزرگ غدیر علوی دارد

حجت‌الاسلام میرعمادی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در اندیشه پاک نبوی و واقعه بزرگ غدیر علوی و قیام خونین عاشورای حسینی دارد این انقلاب از نظر پیروزی، دستاوردها، اهداف، رهبری، مقدس است.

سخنران مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در خرم‌آباد با بیان این‌که اهداف انقلاب اسلامی چیزی جز اسلام، استقلال، ایستادگی در برابر استکبار و طاغوت نبوده است، خاطرنشان کرد: پیام انقلاب اسلامی به دنیا این بوده که قدرت‌های مادی توان مقابله با ارزش‌های معنوی و الهی را ندارد، پیام انقلاب این بوده که به مردم دنیا بگوید آن‌ها باید سرنوشت خود را خودشان رقم بزنند.

وی افزود: پیام انقلاب اسلامی به مسلمانان دنیا وحدت و بازگشت به هویت اسلامی و بیداری اسلامی بوده و امروز شاهدیم این پیام عملی شده است.

انقلاب اسلامی توازن منطقه‌ای را به نفع ملت‌ها تغییر داده است

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: ریشه همه این توطئه‌های دشمن این بوده که انقلاب اسلامی ایران موجب تغییر و دگرگونی در معادلات دنیا شده و انقلاب اسلامی توازن منطقه‌ای را به نفع ملت‌ها تغییر داده و همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی گفت: ریشه دشمنی آمریکا با ملت ایران پایبندی این ملت به ارزش‌های دینی و آرمان‌های امام راحل و شهیدان بوده است. آمریکا امروز از حضور ملت در راهپیمایی خشمگین است او از فریاد «مرگ بر آمریکا» ملت ایران در هراس است و اسرائیل در ذلت و ذبونی قرار گرفته و این در سایه حرکت‌های ضد صهیونیستی ملت ایران حاصل شده است.

وی با اشاره به این‌که ملت ایران پایبند به اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) هستند و برای خودشان عزت و کرامتی را ترسیم کرده و زیر بار ذلت نمی‌روند، خاطرنشان کرد: نفوذ فوق‌العاده معنوی رهبر معظم انقلاب باعثاقتدار ایران اسلامی شده است و این انقلاب در سایه تاییدات الهی به پیشرفت و تعالی دست یافته است.


مسأله فناوری هسته‌ای؛ از دستاوردهای انقلاب

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه با بیان این‌که پیشرفت‌های این انقلاب موجب حیرت استکبار جهانی شده است، به مذاکرات هسته‌ای ایران اشاره و تصریح کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی مسأله فناوری هسته‌ای است آمریکا مرتب می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است که گزینه‌های او شامل حمله نظامی، افزایش تحریم‌های اقتصادی و تن دادن به مذاکره است.

وی با تصریح به این‌که حمله نظامی آمریکا به ایران نه تنها روی میز بلکه زیر میز هم نیست، خاطرنشان کرد: آمریکا توان نظامی ایران را در جنگ تحمیلی، در لبنان و فلسطین و در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۷ روزه و ۵۰ روزه تجربه کرده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی ادامه داد: آمریکا در حمله نظامی به عراق، افغانستان وارد شده امام چیزی جز ذلت عایدش نشده لذا دیگر جرأت بخت‌آزمایی در این زمینه را نخواهد داشت.

وی به تحریم‌های اقتصادی دشمن علیه ایران اشاره کرد و گفت: تحریم اقتصادی آمریکا نیز کند شده و ارزش خود را از دست داده است الگویی که رهبر انقلاب به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی» طراحی کرده تحریم اقتصادی دشمن را کند کرده است.

وی افزود: ایران با ۱۵ کشور همسایه است و با همه آن‌ها مبادلات اقتصادی دارد سایر کشورها هم در طول این مدت از آمریکا حمایت نکردند بلکه از ایران حمایت کردند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: آمریکا چاره‌ای جز مذاکره ندارد چراکه او به مذاکره نیازمند است نه ایران، اعلام مواضع رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات، توطئه آمریکا را در مذاکره خنثی کرده است و باید گفت که وحدت و انسجام ملت ایران، حمایت و پشتیبانی رهبر و تعیین خطوط قرمز برای مذاکره، آینده مذاکرات را مشخص کرده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: آمریکا بداند پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و هم‌دلی و انسجام و یکپارچگی ملت ایران است و پیام ملت ایران در این راهپیمایی این است که انقلاب اسلامی ایران برگرفته از اندیشه‌های نبی مکرم اسلام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز