خبرگزاری کار ایران

سید موسی خادمی:

طرح پالایشگاه نفت خام پلدختر از تکنولوژی جدیدی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۶۸۶

استاندار لرستان گفت: طراحی پروژه مینی پالایشگاه نفت پلدختر بومی بوده که از طرف سرمایه‌گذار مطرح شده و امیدواریم جریانی در سطح کشور ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، سید موسی خادمی در مراسم کلنگ‌زنی فاز اول پالایشگاه نفت خام پلدختر اظهار داشت: توفیقی شد که در ایام مبارک دهه فجر در این شهرستان خدمت مردم برسیم.

وی با اشاره به پروژه پالایشگاه بیان داشت: این طرح متناسب با مزیت نسبی شهرستان است که خود در مسیر خط انتقال لوله قرار دارد و از طرفی این شهرک صنعتی که اقدامی در آن انجام نشده است.

خادمی با بیان اینکه سرمایه‌گذار پروژه خود سازنده است، ادامه داد: طرح ارائه شده تکنولوژی جدیدی بوده که به این شهرستان آورده شده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طراحی این پروژه بومی بوده که از طرف سرمایه‌گذار مطرح شده و امیدواریم جریانی در سطح کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه این سرمایه‌گذار توانمند است و بدون تسهیلات پروژه را آغاز می‌کند، افزود: دولت در راستای حمایت از سرمایه‌گذار در کوچک‌ترین زمان ممکن مجوزهای لازم را صادر کرده است.

خادمی بیان داشت: از هم‌اکنون عملیات اجرایی و پیشرفت آن در اختیار سرمایه‌گذار است.

انتهای پیام/
محمد رضا گودرزی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز