خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

انتقاد نسبت به روند پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها/ معرفی بانک‌های کم کار در پرداخت تسهیلات رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۱۵

استاندار البرز با بیان اینکه از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید بانک ها گلایه داریم، گفت: بانک های کم کار که در این بخش ضعف دارند معرفی خواهند شد.

به گزارش ایلنا از کرج، محمدعلی نجفی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه البرز همچنان رتبه اول ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با پرداخت تسهیلات به مبلغ 446 میلیارد تومان را در کشور دارد، اظهار داشت: در سر جمع پرداخت ها نیز البرز با 778 میلیارد تومان حائز رتبه دوم کشور است.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی که در این جلسه حضور پیدا کرده و موانع و مشکلات خود را بیان می‌کنند و انتظار مساعدت و ایجاد بستری برای تسهیل در روند تولید را از مسئولان دارند از این رو موارد مطرح شده از سوی آنها مورد بررسی قرار گرفته و راهکار مناسب ارائه می شود.

نجفی با بیان اینکه تولید در کشور با توجه به شرایط منطقه و اینکه بازار رقابت در فرصت نابرابر تولید نسبت به سایر کشورها شکل گرفته گفت: ضرورت دارد که در این رابطه مسئولان و به ویژه بانک‌ها تدابیر خاصی را در جهت حمایت از تولید و ایجاد اشتغال داشته باشند.

وی افزود: با تمام امکانات و ظرفیت های استان درصدد حمایت از تولید و واحدهای تولیدی هستیم از این رو تاکید می شود که شرکت ها دفاتر و پرونده های مالیاتی خود را به استان محل استقرار خود انتقال دهند تا روند رفع موانع و تسهیل در امور آنها تسریع داشته باشد.

استاندار البرز اضافه کرد:  از روند پرداخت تسهیلات بانک ها گلایه داریم چراکه ضرورت دارد روند پرداخت ها و حوزه اختیارات شعب بانک ها در استان تسریع و ارتقا پیدا کند.

وی گفت: مدیران بانک های استان باید بدنبال تفویض اختیارات بیشتر برای پرداخت ها و تصمیم‌گیری در راستای رفع موانع تولید باشند.

 نجفی خاطرنشان کرد: امروز رئیس امور شعب بانک ملی ایران و رئیس امور شعب بانک توسعه تعاون استان، برای عملکرد مطلوب در ارائه تسهیلات رفع موانع تولید مورد تقدیر قرار گرفتند که البته در این رابطه بانک های کم کار که در این بخش ضعف دارند نیز معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز