خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد:

کشته و زخمی‌شدن 11 نفر در تصادفات جاده‌ای زنجان/ ترافیک نیمه سنگین در برخی جاده‌های استان

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۳۴۷

رئیس پلیس راه زنجان گفت: در 48 ساعت گذشته 3 تصادف فوتی و 8 تصادف جرحی در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی اصغر شیرمحمدی امروز شنبه (9 دی) با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های استان زنجان، گفت: در حال حاضر در محورهای زنجان- بیجار، زنجان- خرمدره و زنجان-میانه حجم تردد زیاد است و در سایر محورها تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

وی با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته هشت تصادف جرحی و سه تصادف فوتی در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، ابراز کرد: سه فوتی و هشت مجروح حاصل تصادفات جاده ای استان زنجان است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه اولین تصادف فوتی روز پنج شنبه هفتم دی ماه در کیلومتر 16 محور زنجان – دندی رخ داده است، عنوان کرد: بی‌احتیاطی و عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده کامیون علت اصلی این حادثه بوده است.

شیرمحمدی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه سرنشین پیکان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است، تصریح کرد: سرنشین پیکان مصدوم توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه دومین تصادف فوتی روز پنج شنبه هفتم دی ماه در کیلومتر 30 جاده قدیم زنجان - ابهر روستای خیرآباد رخ داده است، افزود: بی احتیاطی عابر پیاده و عدم توجه به جلو راننده پراید باعث وقوع این حادثه شده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است، ادامه داد: راننده سواری پراید به علت صدمات وارده مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است.

شیر محمدی اضافه کرد: در حادثه دیگر که در شهرک گلشهر زنجان میدان امام حسین (ع) رخ داد یک دستگاه وانت نیسان با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد که راکب آن مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد .

وی در پایان توصیه کرد: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز