خبرگزاری کار ایران

در پیامی انجام شد؛

تبریک مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه به رئیس جدید فدراسیون والیبال

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۰۶۲

یوسفی انتخاب احمد ضیایی را به سمت ریاست فدراسیون والیبال تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از ارومیه، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه به مناسبت انتخاب احمد ضیایی به سمت ریاست فدراسیون والیبال پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر احمد ضیایی

بی‌شک انتخاب جنابعالی به‌عنوان رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران ریشه در تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان برای ارتقاء والیبال کشور در تمامی مناطق و استان‌ها و کوشش در راستای اعتلای نام ایران و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین و عرصه های بین المللی دارد.

انتخاب جنابعالی به سمت ریاست فدراسیون والیبال که رویکردی علمی و حرفه ای به این ورزش دارید، گامی بلند و تاریخی در راه نیل به اهداف بلندمدت والیبال کشور و سربلندی در میادین بین المللی در عرصه های ملی و باشگاهی را در پی خواهد داشت.

امروزه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه و یکایک دوستداران و هواداران والیبال در شهر عاشقان والیبال به خود می بالند که علاوه بر موفقیت بازیکنان ارومیه ای در تمامی رده های تیم ملی و تیم های باشگاهی ایران و جهان، یک نفر از این شهر به سمت ریاست فدراسیون والیبال کشور انتخاب شده و مورد اعتماد همگان قرار می گیرد.

احد یوسفی

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز