خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون هندبال:

میزبانی تبریز عالی بود / از لیگ برتری شدن شهرداری تبریز خوشحالم

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۸۰

تنها چیزی که برایم قابل هضم نبود، حضور کم تعداد تماشاگران بود که حتی در بازی فینال و مراسم اختتامیه نیز تماشاگران کمی به ورزشگاه آمده بودند و انتظار بیشتری از مردم ورزش دوست تبریز و آذربایجان شرقی می‌رود.

ایلنا: رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم بعد از جهانی شدن تیم ملی والیبال، تبریز در برگزاری مسابقات ملی و فرا ملی نقشی داشته باشد که در همین راستا تبریز میزبان جام ملتهای هندبال جوانان آسیا شده است که یقیناً به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا جلال کوزه‌گری همزمان با حضور در فینال لیگ دسته یک در تبریز گفت: مسابقات لیگ دسته اول هندبال با کیفیت خوبی برگزار شد و در ‌‌نهایت تیم‌هایی که بهتر بودند توانستند با کسب مقام به لیگ بر‌تر صعود کنند.
رئیس فدراسیون هندبال در رابطه با میزبانی تبریز در مرحله نهایی لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: شهر تبریز توانست میزبانی قابل قبولی را ارائه دهد و خوشحالیم که تیم این شهر با کسب مقام قهرمانی دوباره به سطح اول هندبال کشور بازگردد.
وی اضافه کرد: تنها چیزی که برایم قابل هضم نبود، حضور کم تعداد تماشاگران بود که حتی در بازی فینال و مراسم اختتامیه نیز تماشاگران کمی به ورزشگاه آمده بودند و انتظار بیشتری از مردم ورزش دوست تبریز و آذربایجان شرقی می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز