خبرگزاری کار ایران

تنش در والیبال بالا گرفت؛ نخستین اولتیماتوم داورزنی به لوزانو و شاگردانش

رئیس فدراسیون والیبال کشور در آخرین اظهارات خود خطاب به بعضی از اعضای تیم ملی والیبال هشداری داد که این واکنش ها از سوی داورزنی کم سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اولین هشدار و اولتیماتوم داورزنی صادر شد!

رئیس فدراسیون والیبال کشور در آخرین اظهارات خود خطاب به بعضی از اعضای تیم ملی والیبال هشداری داد که از این دست حرف‌ها از سمت داورزنی کم سابقه بوده است. وی پیش از این نه در زمان ولاسکو و نه در زمان کواچ از این اولتیماتوم ها نداده بود.

پس از اینکه حاشیه‌هایی در خصوص لباس کاروان المپیک به وجود آمد و لباس‌های کاروان به سرپرست تیم ملی برای رژه روز افتتاحیه نرسید، بعضی بازیکنان تیم ملی حاشیه‌هایی به وجود آوردند. سه نفر از بازیکنان تیم ملی در این مراسم شرکت نکردند و به نوعی در حمایت از سرپرست تیم ملی مراسم افتتاحیه را تحریم کردند! 

لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال نیز از این وضعیت انتقاد کرد و گفت: وقتی نام تیم ملی ایران را می‌آورید به این معناست که باید به همه اعضا احترام گذاشته شود و به آنها لباس داده شود و حداقل در جایگاه تماشاگران حضور داشته باشند.

پس از این ها بود که داورزنی لب به انتقاد گشود و خطاب به محمودی، موسوی، معروف و همچنین لوزانو گفت: این بحث‌ها را تمام کنید و آرامش تیم را بر هم نزنید.

داورزنی بهتر از همه می‌داند که ادامه دادن این بحث‌ها تنها به حواشی دامن می‌زند و منجر به موفقیت تیم ملی نمی‌شود. البته که این موضوع، مدیریت او را هم زیر سوال برده است و باعث شده است طاقت داورزنی تمام شود.

ضمن اینکه تنها سه نفر از بازیکنان تیم ملی، افتتاحیه را تحریم کردند که این نشان می‌دهد اعضای تیم هم راجع به این موضوع یک‌صدا نبودند و مابقی اعضای تیم با این کار یعنی تحریم رژه کاروان موافق نبوده اند.

کد خبر : ۳۹۸۶۱۲