خبرگزاری کار ایران

شفیع شفیعی خبر داد:

توسعه تشکل‌های دانشجویی در حوزه محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۵۹۰

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از توسعه تشکل‌های دانشجویی درباره حوزه محیط زیست خبر داد.

به گزارش ایلنا، شفیع شفیعی در نشست با اعضای انجمن سبز دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اهتمام دانشگاه محقق اردبیلی در ایجاد فضا و بستر مناسب برای فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و توسعه تشکل‌های دانشجویی درباره حوزه محیط زیست و سایر فعالیت‌ها در ارتباط با جامعه قابل تقدیر است.

 وی افزود: توسعه تکنولوژیکی، گسترش شهرنشینی، تراکم جمعیت و تغییر و تحولات اجتماعی و فرهنگی در نیم قرن اخیر آسیب‌ها و بحران‌هایی را در حوزه محیط زیست، بحران آب، سلامت، تغذیه، سبک زندگی و رفتارهای اجتماعی به دنبال خود همراه کرده که نیازمند توجه جدی و همگانی است.

شفیعی ادامه داد: رویارویی و مدیریت این بحران‌ها، آسیب‌ها و موفقیت در پیشگیری از گسترش آنها با انجام فعالیت‌های مدنی و مشارکت مردم به خصوص گروه‌های اجتماعی مرجع و تاثیرگذار در چارچوب تشکل‌های غیردولتی امکان‌پذیر خواهد بود. 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تصریح کرد: فعالیت‌های مدنی براساس ماهیت مسئولیت‌پذیری که در آن نهفته، می‌تواند با بسیج نیروهای فکری و گفت‌وگو، فهم مشترک و عمیقی در مورد مسائل اجتماعی، فرهنگی و حوزه محیط زیست در جامعه ایجاد کرده و ما را به ساحت نظر و تفاهم نظری و عملی در ضرورت صیانت از محیط زیست و منابع آب و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی برساند و حفظ محیط زیست را به گفتمان مشترک در بین اقشار مختلف جامعه  استانی تبدیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز