خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ستاد بحران بوشهر به ایلنا خبرداد:

غرق شدن یک فروند لنج در آب‌های سواحل بوشهر/ نجات ملوانان از حادثه

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۷۸۲

مدیرکل ستاد بحران بوشهر از غرق شدن یک فروند لنج در آب‌های سواحل این استان خبرداد و گفت: ملوانان این لنج همگی نجات یافتند.

قاسم قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تایید این خبر اظهار داشت: ساعت 2 بامداد امروز بدلیل هوای طوفانی در سواحل بندر بوشهر یک فروند لنج هنگام بازگشت از دبی دچار حادثه شد و در آب‌های این بندر غرق شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به هشدارهای ستاد بحران و اداره هواشناسی استان به وضعیت هوای نامساعد باز هم برخی از شناورها و لنج‌ها در آب‌های خلیج‌فارس تردد دارند، افزود: متاسفانه بر اثر این بی‌احتیاطی‌ها شاهد حوادثی مانند اتفاق بامداد امروز هستیم.  

قائدی عنوان کرد: ملوانان این لنج بعد از این حادثه بلافاصله خود را با قایق نجات از محل حادثه دور کردند و ساعت 6 بامداد این خبر به مرکز مدیریت ستاد بحران اطلاع رسانی شد و خوشبختانه از طریق نیروهای ناجی و اداره بندر و دریانوردی و هلال احمر به ساحل منتقل شدند.

وی گفت:چهارشنبه 30 تا 40 میلیمتر بارندگی در شهرستان های بوشهر، گناوه، دیلم، خارگ و بندر ریگ ثبت شد.

قائدی در ادامه اظهار داشت: با توجه به شدت و میزان بارندگی، ستاد مدیریت بحران استان بوشهر در حالت آماده باش قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز