خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی هلال احمر همدان:

کمک‌های خود را از از طریق هلال احمر به دست زلزله‌زدگان برسانید

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۷۴۷

مدیر روابط‌عمومی هلال احمر استان همدان ضمن تشکر از تمامی افرادی که خواهان ارسال کمک‌های غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده هستند از آن‌ها خواست برای حفظ امنیت مرسوله‌های اهدایی آن‌ها را از طریق هلال احمر به مناطق زلزله‌زده ارسال کنند.

مقصود شعبانی ضمن اعلام این خبر گفت: متاسفانه غارت مرسوله‌هایی که به صورت جزیره‌ای و شخصی به مناطق زلزله زده ارسال شده‌اند در این روزها مکرراً اتفاق افتاده است بنابراین برای حصول اطمینان از رسیدن این کمک‌ها به مناطق زلزله‌زده از مردم نوع دوست استان خواهشمندم کمک‌های خود را از طریق هلال احمر استان ارسال نمایند.

وی افزود: از آنجایی که مرسوله‌های اهدایی نیازمند تفکیک هستند٬ سازمان هلال احمر استان ضمن تفکیک این کمک‌ها آن‌ها را در انبار مرکزی هلال‌احمر در شهر بیستون کرمانشاه ذخیره کرده و برحسب نیاز هر شهر برای این مناطق ارسال می‌کند. 

شعبانی همچنین از افرادی که خواهان کمک به مناطق زلزله زده هستند خواست  به علت صرفه جویی در وقت  در صورت امکان کمک های خود را به صورت نقدی به شماره حساب هلال احمر واریز نمایند تا برحسب نیاز مناطق برای آن‌ها اقلام ضروری خریداری شود.

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان به تمامی افراد اطمینان خاطر داد که این کمک ها از طریق هلال احمر به دست مردم زلزله‌زده خواهد رسید.

شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال‌احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه، پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی هموطنان برای کمک به زلزله‌زدگان است.

 702070 (ارزی دلار) 800300 (ارزی یورو) بانک ملی، 1404440 (ارزی دلار)  بانک ملت، کد   #112*3*741* برای پرداخت آسان موبایلی و شماره کارت 6104337770064606 برای دریافت و ارسال کمک‌های نقدی به زلزله‌زدگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز