خبرگزاری کار ایران

عصر امروز؛

در دیدار شهردار کرج با اهالی فرهنگ و رسانه چه گذشت

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۵۷۲

نشست انجمن‌های هنری و هیات‌مدیره خانه مطبوعات استان البرز با شهردار کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اصغر نصیری در دیدار عصرانه امروز با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه گفت: با توجه به نبوغ و ریزبینی که بین اهالی هنر و فرهنگ وجود دارد، توقع جلسه خوب و پرباری داشتم که محقق شد.

وی با اشاره به اینکه از اهالی فرهنگ و هنر انتظار می‌رود به مشکلات حاشیه‌ای دامن نزنند، ادامه داد: مدتی‌که شهردار کرج شده‌ام در گروه‌های مجازی به‌طرق مختلف عملکرد بنده به نقد کشیده شده که برخی منصفانه نبود. انتصاباتی که تاکنون داشته‌ام همه بومی هستند مگر قائم‌مقام شهرداری که وی نیز از نامزدهای شهرداری مناطق تهران بوده و سعی شده در این تغییر و تحولات از تخصص این افراد استفاده شود. 

نصیری مدیریت پسماند شهر کرج را از جمله مباحث قابل تامل در این کلانشهر ذکر کرد و گفت: پسماند یکی از مباحثی است که دغدغه شهر است و لازم است افرادی که در این حوزه تخصص دارند، وارد شوند.

وی خطاب به اهالی هنر اظهار داشت: مطمئن باشید زحمات شما دیده می‌شود و از همه دوستان هنرمند در مباحث هنری  مشاوره می‌گیرم و درخواست دارم کمیته‌ای از بین خودتان شکل دهید که هفتگی با هم جلسه داشته باشیم.

نصیری افزود: در کرج 139 محله شناسایی کرده‌ایم تا بتوانیم به این محلات خدمات فر هنگی ارائه دهیم و این بستر پذیرای اقدامات فرهنگی هنرمندان خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز