خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج خبر داد:

پروژه مهر ویلای کرج تا شهریور ۹۳ به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۶

پروژه مهر ویلا تقاطع بزرگراه شمال به جنوب کرج را از چهار راه دولت آباد به محمد شهر کرج متصل می‌سازد که با بهره‌برداری کامل از آن بخش قابل توجهی از بار ترافیکی این محور مدیریت خواهد شد.

ایلنا: پروژه مهرویلای کرج تا شهریور ۹۳ به بهره برداری نهایی می‌رسد.

به گزارش ایلنا در کرج، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در جریان بازدید از پروژه مهرویلا از شهردار کرج وعده گرفت که این پروژه تا تابستان ۹۳ به بهره برداری کامل برسد؛ با بهره برداری کامل از این پروژه تا ۳۰ درصد، ترافیک جنوب غرب کرج کاهش خواهد یافت.

پروژه مهر ویلا تقاطع بزرگراه شمال به جنوب کرج را از چهار راه دولت آباد به محمد شهر کرج متصل می‌سازد که با بهره برداری کامل از آن بخش قابل توجهی از بار ترافیکی این محور مدیریت خواهد شد.

شهردار کرج در بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه در برخواهد داشت؛ زمان نهایی جهت بهره برداری این پروژه شهری را شهریور ماه سال ۹۳ اعلام کرد.

وی وجود معارضان را عمده دلیل تأخیر بهره برداری کامل پروژه ذکر کرد.

شایان ذکر است مهم‌ترین ضرورت اجرای پروژه مهرویلا گذر آن از خط ۵ مترو کرج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز