خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج خبرداد:

افتتاح دو طرح عمرانی در کرج

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۰۶۰

با موافقت شورای اسلامی شهرکرج در نیمه نخست امسال یکهزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای پروژه های عمرانی کلانشهر کرج هزینه می شود.

شهردار کرج از برداشته شدن سقف تسهیلات بانکی برای اجرای پروژه های عمران شهری در این کلانشهر خبرداد

به گزارش ایلنا در کرج، علی ترکاشوند در آیین گشایش دو پروژه عمرانی در منطقه دو شهری کرج افزود: با موافقت شورای اسلامی شهرکرج در نیمه نخست امسال یکهزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای پروژه های عمرانی این کلانشهر هزینه می شود.

وی با بیان اینکه مجوز شورای شهر برای دریافت تسهیلات بانکی موجب گشایش در طرح های عمرانی شده است، گفت: براین اساس پروژه تقاطع غیرهمسطح دانش آموز کرج شش ماه زودتر از موعد مقرر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: پروژه قرار بود تا اسفند ماه امسال به بهره برداری برسد که زمان گشایش آن مهرماه تعیین شد.

شهردار کرج از گشایش تقاطع بزرگ غیر همسطح حافظ در جاده کرج - چالوس در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با دریافت تسهیلات بانکی بسیاری از پروژه های عمرانی کرج زودتر از زمان مقرر بهره برداری خواهند شد.

شهردار کرج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات دولت در بخش تامین بودجه برای طرح های بزرگ عمرانی به مردم کلانشهر کرج اطمینان داد از محل منابع داخلی و با عزم اراده مردم و مسوولان منطقه قطاری شهری به سرانجام برسد.

ترکاشوند گفت: برای تحقق این هدف از تمام ظرفیت های شهرستان کرج استفاده خواهیم کرد ودراین مسیر به حمایت و مشارکت مردم نیاز داریم.

دراین آیین دو پروژه بلوار کامیونداران بطول یکهزارو ۵۰۰ متر و بوستان بهارستان به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در منطقه دو شهری کرج به بهره برداری رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز