خبرگزاری کار ایران

مهرور تاکید کرد:

ضرورت اصلاح و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری در استان البرز/مدیران با قدرت اقدام کنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۱۰۲

در دومین جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان البرز، مواردی که در ایجاد آلودگی هوای استان و شهر کرج، موثر شناخته شدند، مورد بررسی مدیران ذیربط قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مهدی مهرور در دومین کارگروه کاهش آلودگی هوای استان البرز با تاکید بر ضرورت تسریع تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کرج افزود: از شهرداری کرج انتظار می‌رود برای ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۶۲ درصد آلودگی هوای البرز حاصل از وسائل نقلیه است، ضرورت دارد ناوگان حمل و نقل عمومی استان و  کرج در اسرع وقت نوسازی، تعمیر و تجهیز شود.

وی با استناد به گزارش ارائه شده از اداره کل محیط زیست استان درباره شاخص‌های کیفی هوای البرز ادامه داد: برای کاهش آلودگی هوای استان باید اقدامات ویژه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

مهرور گفت: لازم است مدیران دستگاه‌ها با اشراف کافی به مشکلات استان به ویژه درباره آلودگی هوا در جلسات حضور داشته و با توجه به حساسیت استان، تصمیم جدی اتخاذ کنند.

وی به حوزه صنعت، معدن و تجارت استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت این بخش باید مدیر ثابتی که قدرت تصمیم گیری داشته باشد در جلسه حاضر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز