خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فنوج خبرداد:

آزادی دانش‌آموز مشهدی پس از 14 روز اسارت از چنگال آدم‌ربا

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۷۹

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج از آزادی دانش آموز مشهدی پس از 14 روز از چنگال آدم ربا خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سرگزی ضمن تایید این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ربوده شدن نوجوان 12 ساله در مسیر مدرسه در مشهد و انتقال آن به سیستان و بلوچستان بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
سرگزی افزود: طی تحقیقات گسترده پلیس خراسان رضوی یکی از آدم ربایان در مشهد شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌های انجام شده به آدم‌ربایی و انتقال فرد ربوده شده به منظور اخاذی از خانواده وی با همکاری همدست خود در شهرستان فنوج اعتراف کرد.
 
این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس این فرماندهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن را دستگیر و نوجوان 12 ساله را صحیح و سالم پس از گذشت 14 روز آزاد کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان فنوج در پایان خاطر نشان کرد: اقتدار نیروی انتظامی مایه آرامش مردم و رعب و وحشت مجرمان است و پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت، به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز